בכירים במשמרות המהפכה האיראניים ניסו להסית סטודנטים באוניברסיטאות בריטיות באמצעות תעמולה אנטישמית קיצונית וקריאות לאלימות, זאת מטעם אגודת הסטודנטים המוסלמים של בריטניה. דבריהם הועברו בשידור חי מאיראן ונצפו על ידי עשרות אלפי אנשים. כך דווח לראשונה היום (ראשון) בעיתון Jewish Chronicle הבריטי.

לאור הדיווחים על מגעים לנורמליזציה עם ישראל: איראן מזהירה את סעודיה
באמצעות מיילים שנראים תמימים: כך ניסו גורמים איראנים לאסוף מידע על ישראלים

כמו כן, דווח כי אחד מהבכירים טען בנאומו כי השואה היא "מזויפת", התפאר באימון טרוריסטים של אל-קאעידה וקרא לסטודנטים להצטרף ל"רשימה היפה של החיילים" שילחמו וירצחו יהודים במלחמה אפוקליפטית. בכיר אחר טען לכאורה ש"היהודים יצרו הומוסקסואליות" ואמר שהסטודנטים צריכים לראות את עצמם כ"לוחמים קדושים", תוך הבטחה ש"עידן היהודים" יסתיים בקרוב. 

ככל שאכן אירעו הנאומים הללו, מדובר בפעם הראשונה שבה נראה כי בכירי משמרות המהפכה ממלאים תפקיד ישיר בהפצת תעמולת המשטר הרצחני בבריטניה.

לאגודת הסטודנטים המוסלמים של בריטניה יש רשת של סניפים ברחבי הממלכה. עם זאת, המטה שלה נמצא בכנסייה שהוסבה למטה במערב לונדון, במרחק של קילומטר אחד בלבד מבית כנסת.

חברי פרלמנט ומומחי מודיעין בריטים קראו בעבר לממשלה להגדיר את משמרות המהפכה כארגון טרור, משמע שנאומים כמו אלו יהוו עבירה פלילית. למרות זאת, משרד החוץ בלונדון עדיין מתנגד לרעיון.