בית ספר יסודי במזרח לונדון נאלץ להתחיל כבר היום את חופשת חג המולד אחרי הפגנה פרו פלסטינית של הורים אחרי שהופצו טענות כי ילד בן 8 היה יעד לכאורה לבריונות מצד המורים בשל תמיכה בפלסטינים.

הבלגן החל אחרי שמשתמש טיקטוק בשם "זאכי" העלה סרטון שבו טען כי ילד בן 8 מבית הספר ברקלי באזור לייטון היה "יעד לבריונות, הוטרד וסובל מטראומה נפשית מצד המורים" אחרי ששם תג פלסטיני על המעיל שלו. עוד נטען כי בית הספר הזהיר את ההורים כי הם יופנו לתוכנית למניעת טרור של הממשלה אחרי שילדיהם הפגינו תמיכה בפלסטינים ביום למען ילדים במצוקה ב-17 בנובמבר.

על אף שבית הספר הבהיר כי מדובר "בסדרה של האשמות שגויות ומרושעות", התייצבו הבוקר מאות מפגינים, חלקם עטויי כאפיות, התייצבו עם דגלים פלסטיניים ושלטים פרו פלסטיניים מול בית הספר. ההורים האשימו כי לא מאפשרים לילדיהם להביע הזדהות עם הפלסטינים, וזאת על אף שיש במקום דגל אוקראינה גדול.

לנוכח הסערה, החליטו בבית הספר לצאת כבר היום לחופשת חג המולד במקום מחר. "הרוב המכריע של המשפחות והתלמידים שקיבלו בברכה את זמנם בבית הספר ברקליי מושפעים כעת ישירות מהפעולות של מעטים שקיבלו מידע לא נכון ומבקשים להפריע מבית ספר יסודי ליישם את התפקוד הראוי שלו ולחנך ילדים", נמסר מבית הספר.