מערך ההסברה הלאומי, באמצעות לפ״מ, העלה במהלך סוף השבוע בארה״ב קמפיין משולב, של פרסומת בטלוויזיות החכמות, שילוט חוצות בערים גדולות ותשדיר רדיו להעלאת המודעות לשחרור החטופים, לקראת משחק הסופרבול שייערך הלילה (בין ראשון לשני). עם זאת, נמצאה שגיאת כתיב באחד הסרטונים.

"מוכר" את בעלות הברית: טראמפ יעודד את רוסיה לפלוש למדינות נאט"ו?
בכיר בממשל ביידן: "אין לי אמון בממשלת ישראל הנוכחית הזו"

צפו בקמפיין עם שגיאת הכתיב:

הקמפיין למען החטופים שישודר בסופרבול (צילום :מערך ההסברה הלאומי)

ברגע האחרון נמצא כי המילה ישראל באנגלית נכתב ללא האות A. כחלק מהקמפיין, יפורסם בטלוויזיות החכמות של פאראמאונט, חברת הסטרימינג שמשדרת את הסופרבול, סרטון של משרד התפוצות ומערך ההסברה הלאומי הקורא לשחרור החטופים שנמצאים בשבי חמאס.

בנוסף, יעלה סרטון של מערך ההסברה הלאומי מטורגט לאתרי אקטואליה ותוכן וגם שלטי חוצות בוושינגטון ובניו יורק בעלי מסר זהה, לצד תשדיר ברדיו דיגיטלי בתחומי הספורט והאקטואליה. כלל תכני הקמפיין, על פי ההערכות, יגיעו בסופו של דבר לעשרות מיליוני חשיפות ברחבי ארצות הברית, כאשר כבר בימיו הראשונים הגיע לכמעט 10 מיליון חשיפות.