קרוב לחודש אחרי מותו של אלכסיי נבלני בכלא הרוסי, הותקף הערב (שלישי) ליאוניד וולקוב, ששימש ראש הסגל של מנהיג האופוזיציה, באמצעות פטיש בבירת ליטא.

קירה ירמיש, ששימשה הדוברת של נבלני, סיפרה כי התוקף האלמוני שבר את החלון של המכונית של וולקוב ליד ביתו בווילנה וריסס גז מדמיע לעבר עיניו, ולאחר מכן החל להכות את וולקוב עם פטיש. "לאוניד נמצא כעת בביתו", מסרה ירמיש בציוץ ברשת X. "המשטרה ואמבולנס נמצאים בדרכם אליו". איוון ז'דנוב, לשעבר מנהל הקרן למלחמה בשחיתות שהקים נבלני, פרסם צילומים שבהם נראה וולקוב עם חבלות בפניו וברגליו.

וולקוב היה אחד ממקורביו של נבלני ושימש ראש הסגל של הקמפיין שלו כאשר מנהיג האופוזיציה ניסה להתמודד בבחירות לנשיאות בשנת 2018. הוא גם החזיק בתפקיד יו"ר חבר הנאמנים של הקרן למלחמה בשחיתות במשך קרוב לשנתיים עד שהתפטר לפני שנה לאחר שהודה כי שלח בקשה בשם הקרן לאיחוד האירופי להטיל סנקציות על איש העסקים הרוסי-ישראלי, מיכאיל פרידמן, וזאת ללא שקיבל אישור.

בינואר 2021, הרשויות ברוסיה הגישו כתב אישום נגד וולקוב, שעזב לליטא, על "הסתה של קטינים להשתתף בהפגנות בלתי חוקיות". הוא גם הוכנס לרשימת המבוקשים והוציא נגד צו מעצר בינלאומי.