שנתיים לאחר שדווח לראשונה שמזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, חולה בסרטן, עולה שוב בריאותו לדיון, והפעם היום (שני) ישנן שמועות על מותו באחד מבתי החולים באיראן.



אתרים ערביים ואיראנים טענו בסוף השבוע, כי מנהיג הארגון השיעי בלבנון נמצא באחד מבתי החולים באיראן, שם הוא עובר טיפול כימותרפי. גם האתר האיראני "ג'אם ניוז" דיווח על טיפול שעובר נסראללה באחד מבתי החולים באיראן, מבלי לציין את שמו. דיווח דומה פורסם גם ברדיו ביירות אינטרנשיונל – הנחשב למתנגד לארגון הלבנוני.



עם זאת, ידוע שבתי החולים המטפלים במחלת הסרטן נמצאים בבירה טהרן ובמחוז שיראז בדרום המדינה. לדיווח אין אישור מאף מקור רשמי וכן ידוע כי ישנם גורמים המתנגדים לנסראללה בעלי אינטרס להפיץ מידע על בריאותו הלקויה. עם זאת, נסראללה לא נאם כהרגלו בכל שנה, ב"יום הניצחון של המהפכה האיראנית", שחל ביום חמישי האחרון.



גם אתר "אל-כלמה" של איש האופוזיציה האיראני, מיר חוסין מוסאווי, הנתון למעצר בית מ-2011, דיווח כי "קיים מידע שחסן נסראללה הגיע לאיראן לפני כמה ימים, כדי לעקוב אחר מחלת הסרטן ולפגוש את ההנהגה".



הפעיל הלבנוני ג'ירי מאהר צייץ בדף הטוויטר: "חסן נסראללה החולה בסרטן ממשיך לקבל טיפול רפואי באיראן. הוא נמצא במצב קשה, מאחר ורופאיו הדגישו כי המחלה התפשטה בכל גופו". בציוץ אחר הוסיף מי שכינה את נסראללה "הפושע שטובח בעם הסורי שאירח אותו", כי "אני שב ומדגיש שנסראללה חולה בסרטן ומטופל באיראן על ידי רופאים מרוסיה וצפון קוראיה. מצבו הולך ומידרדר במהירות".