האדם החשוד ברצח חברת הפרלמנט הבריטי ג'ו קוקס זוהה כתומאס מייר, שהוגדר כמתבודד, שהיה 'מבודד חברתית ומנותק מהחברה' כתוצאה ממחלת נפש ארוכת-שנים. מייר רכש בעבר ספר שמסביר כיצד להכין אקדח מתוצרת ביתית, כך נטען הבוקר.
 
חוקרי המשטרה המקומית חקרו אמש את מייר בן ה-52, בעקבות חששות כי המניע לרצח היה הקמפיין הפוליטי של קוקס, שבין השאר תמכה בהישארות בריטניה באיחוד האירופי.

חברת הפרלמנט הבריטי שנרצחה אתמול, פנתה למשטרה בעבר בעניין איומים על חייה שקיבלה. קוקס, המחוקקת בת ה-41 מטעם מפלגת האופוזיציה ה"לייבור", מתה לאחר שנורתה ונדקרה כמה פעמים על ידי אדם, שעל פי עדי ראיה צעק: "בריטניה לפני הכל".
היום מתברר כי בעבר היא יצרה קשר עם המשטרה לאחר שקיבלה "שיחות זדוניות" ובעקבות חקירת המשטרה נעצר אדם בחודש מרץ האחרון, אך הוא אינו האדם שנעצר אמש בחשד לרצח קוקס, בן ה-52, במערב יורקשייר סמוך לזירת הרצח. 
למשטרה הוגשו תלונות על שיחות איומים שקיבלה חברת הפרלמנט ג'ו קוקס, ובחודש מרץ האחרון נעצר אדם בחשד למעשים, ועל פי המשטרה המקומית הוא "קיבל אזהרה מהמשטרה". שני הצדדים במשאל העם שיכריע אם בריטניה תישאר באיחוד האירופי או תצא ממנו, השהו את הקמפיין בעקבות המתקפה על חברת הפרלמנט.

קוקס נפצעה תחילה במצב אנוש, אחרי שנורתה ונדקרה במהלך סיור בעיירה בירסטול, הסמוכה ללידס. לאחר טיפול רפואי בבית החולים המקומי, נקבע כאמור מותה. לאחר מכן נעצר האדם שעל פי הדיווחים דקר ואז ירה בחברת הפרלמנט - בן 52, על ידי המשטרה המקומית באזור. עד ראיה סיפר לרשת "סקיי ניוז" כי הוא דקר את קוקס, ירה בה שלוש פעמים וגרר אותה על הרצפה בשיערותיה - לפני שנתפס.