עשרות הצוערים הנלהבים שאמורים היו לשמש כמרגלים בשירות החשאי הרוסי בעתיד, החליטו לחגוג את כניסתם לעולם החשאי דווקא על ידי העלאת סרטוני וידיאו ותמונות שלהם לרשתות חברתיות, כולל השמות המלאים של חלקם. "זו בגידה. איש אינו יודע היכן הם ישרתו. איך אתה יכול לפרסם ברשת תמונות שלך? חצי מהם צריכים להיות מפוטרים, והחצי השני צריך להתחיל את השירות עם נזיפה", אמר בכעס אלכסנדר מיכאלוב, קצין בכיר לשעבר בשירות החשאי הרוסי.



בכירים אחרים הזהירו כי שירותי המודיעין של מדינות זרות ישמרו את תמונותיהם ואת פרטיהם האישיים של הצוערים, ובכך יימנע מהם למלא את משימתם בעתיד. "אתה צריך להיות באמת טיפש כדי לסמל את תחילת העבודה שלך בשירות החשאי בכך שתספר לעולם כולו שתהיה סוכן חשאי", אמר סוכן בכיר לשעבר.



בנושא נוסף, שלטונות רוסיה הודיעו כי החליטו לגרש מהמדינה שני דיפלומטים אמריקאים לאחר תקרית אלימה בין אחד מהם לשוטר רוסי. הטלוויזיה הרוסית שידרה תמונות ממצלמת אבטחה, שבהן נראים שוטר ודיפלומט אמריקאי נאבקים באלימות בכניסה לשגרירות ארה"ב במוסקבה, לאחר שהשוטר חשד בדיפלומט כי הוא מרגל. על פי הקרמלין, שני הדיפלומטים גורשו לאחר שנחשדו כי הם מרגלים עבור ארה"ב.