אמש עצרה אדל את הופעת המחווה שלה לג'ורג' מייקל בטקס פרסי הגראמי. כשהיא אחוזה התרגשות ועל סף דמעות אמרה לקהל כי היא רוצה להתחיל מהתחלה, כיוון ששרה בסולם הלא נכון את הלהיט של מייקל "פאסטלאב". 
30 שניות לאחר שהחלה לשיר, הפסיקה את הופעתה והחלה לקלל, "פישלתי, אני לא יכולה לעשות מה שעשיתי בשנה שעברה", אמרה, "אני  מתנצלת, אני לא יכולה לקלקל את זה בשבילו". בעוד הקהל מריע אדל החלה את השיר מהתחלה, הפעם בסולם הנכון, לאחר שהתנצלה על שקיללה והפסיקה את השיר באמצע. למרות שזכתה למחיאות כפיים רבות ואהדה מצד הקהל לקראת סיום, אדל נאבקה לשמור על איפוק רגשי ועיניה התמלאו דמעות.

אדל שוברת את פסלון האמי לשניים. צילום:רויטרס
אדל שוברת את פסלון האמי לשניים. צילום:רויטרס
 

הסלבס שהיו בקהל פנו לטוויטר ושיבחו אותה על ההופעה וגילוי הלב. קריסי טייגן צייצה "המון המון כבוד לאדל. שיט הפנס כשאת בעצם שרה בהופעה חיה. היא הייתה מדהימה". "אדל לימדה את כולנו שיעור חשוב עכשיו", צייצה בט מידלר, "אם זה לא נכון? תתחילו מחדש ותקלעו בול! וכך היא עשתה. אוהב אותך, חברה" בנוסף לציוציי הסלבס, גם הקהל בבית אמר פה אחד שהיא עשתה נכון בזה שהחלה שוב. "אדל את מדהימה, את 100% מקצוענית בזה שהתחלת מחדש. כבוד לכל אורך הדרך", צייץ אלמוני בטוויטר.
 
לאחר זכייתה בשיר הטוב ביותר אמרה בנאומה ש"קודם כל אני מתנצלת על כך שקיללתי", ולאחר מכן קיללה שוב ואמרה "מה לעזאזל היא צריכה לעשות כדי לזכות", כשהיא מתייחסת לביונסה. "אני בשום פנים ואופן לא יכולה לקבל את הפרס הזה....ואני מאוד אסירת תודה אבל האמנית של חיי היא ביונסה". לאחר מכן, אדל שברה את הפסלון בו זכתה לשניים על מנת שתוכל לחלוק אותו עם ביונסה, שבתגובה הזילה דמעות התרגשות נוכח המחווה היפה.
 
למרות דאגתה של אדל,  ביונסה לא הלכה הביתה רק עם חצי הפסלון, אלא גרפה שני פרסים כולל האלבום הטוב ביותר והקליפ הטוב ביותר.