יממה בלבד אחרי שאמר שרוסיה לא התערבה במערכת הבחירות לנשיאות ארצות הברית, הנשיא דונלד טראמפ חוזר בו. במסיבת עיתונאים שערך בווייטנאם, ניסה היום (ראשון) טראמפ להסביר את דבריו בשבת, כשאמר שהוא מאמין לוולדימיר פוטין שאמר שרוסיה לא התערבה בבחירות. "בקשר לשאלה אם אני מאמין לפוטין, או לא, אני הולך עם סוכנויות המודיעין האמריקאיות", אמר הנשיא. 

כזכור, אתמול אמר טראמפ כי "הוא (פוטין) אמר שהוא לא התערב בבחירות שלנו, הוא לא עשה את מה שאומרים שהוא עשה". לדבריו, "בכל פעם שהוא רואה אותי הוא אומר שהוא לא עשה את זה, ואני מאמין, אני באמת מאמין כשהוא אומר לי שהוא מתכוון לדבריו". הנשיא הוסיף כי מקבילו הרוסי "נעלב מאוד כשהוא שומע את ההאשמות נגדו".
"יש לי מערכת יחסים טובה עם רוסיה וזה דבר גדול, אך המחסום הדמוקרטי המלאכותי הזה מפריע לי", אמר המנהיג האמריקאי לעיתונאים, והצהיר: "אנשים ימותו בגלל זה". 

דבריו של טראמפ בזכות רוסיה ספגו ביקורת רבה בקהילת המודיעין בארצות הברית, לאחר שהוא בחר להאמין לרוסיה ולא לאנשיו. ראש ה-CIA, מייק פומפאו אמר כי רוסיה "התערבה בבירור" בבחירות של 2016, ועשתה זאת לאורך זמן רב". 
עם זאת, טראמפ הבהיר כי סוגיית ההתערבות הרוסית בבחירות מרחפת מעל מערכת היחסים בין המנהיגים ומסכנת את יכולתם לעבוד יחד על סוגיות משמעותיות כגון תוכנית הגרעינית של קוריאה הצפונית והסכסוך הקטלני בסוריה.