לורנה בוביט גרסה ארגנטינה: גבר שחברתו חתכה את איבר מינו טוען כי מדובר במשחק מין שהשתבש. האיש, שידוע רק בשם סרג'יו פ., טען כי ישן כאשר בת זוגו, האדריכלית הארגנטינאית ברנדה בראטיני, תקפה אותו במזמרה. סרג'יו הובהל לבית החולים בקורדובה והוכנס לניתוח. איברו הוגדר כ"חסר שימוש". בראטיני עצמה נעצרה וצפויה לעבור הסתכלות פסיכיאטרית. היא חשודה בעבירת פציעה. 
עם זאת, עורך דינו מתעקש עיניו של סרג'יו מכוסות והוא היה מגורה בעת שהאירוע התרחש. ואילו עורך דינה של בראטיני בת ה-26, קרלוס מאיי, אמר כי היא הגנה על עצמה בתקיפה מינית, לאחר שפותתה להכניס את סרג'יו לדירתה בעיר קורדובה. "יש הצדקה למה שקרה. לפי המידע שבידי, היא הקורבן", אמר. 
"היא נתנה לו להיכנס לביתה בגלל שהוא בלהקת רוק והוא מכר של אחיה, אבל ברגע שהם היו בפנים, הוא תקף אותה מינית והיא הגמנה על עצמה", הוסיף עורך הדין. "האם היא הגזימה? בית המשפט יקבע".
 
המזמרה ששימשה לקטיעת איבר המין. צילום: CEN
המזמרה ששימשה לקטיעת איבר המין. צילום: CEN

מנגד, אדוארדו פרז, עורך דינו של סרג'יו, דחה את הטענות האלו ואמר כי הוא "לא מבין מה קרה, אני מכיר אותו הרבה זמן. זה היה מפגש רגוע". לדברי פרז, הלקוח שלו ובראטיני יצאו במשך מספר חודשים. לגבי האירוע עצמו סיפר: "הם היו באמצע, הוא לא ישן". 
התובעת בקורדובה, בטינה, קרופי, אמרה כי כל מה שהיא יודעת  כרגע זה שהפציעות שסרג'יו ספג הן רציניות מאוד. "סביר להניח שהוא איבד את היכולת להביא ילדים לעולם", היא אמרה ואישרה שסרג'יו ובראטיני הכירו אחד את השנייה, אבל לא ברור אם היו ביחסים.