ה"גרדיאן" הבריטי פרסם בסוף השבוע פרטים ראשונים מהספר "חשיפה מלאה" של שחקנית הפורנו, סטורמי דניאלס, שצפוי לצאת בתחילת החודש הבא. דניאל בת ה-39, שטענה כי ניהלה רומן בעבר עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, כותבת בספרה על היחסים שניהלה עם הנשיא האמריקאי לפני יותר מעשר שנים וטוענת כי הופתעה לראות אותו בדרך לבית הלבן, כי "הוא מעולם לא רצה להיות נשיא".

עוד כותבת דניאלס, ששמה האמיתי הוא סטפני קליפורד, כי הוזמנה לארוחת ערב בפנטהאוז של טראמפ, אז איש עסקים ידוע. הארוחה הפכה במהרה למפגש מיני. הספר כולל תיאורים מפורטים של איברי המין של טראמפ, ודניאלס מציינת: "זה היה הסקס הכי פחות מרשים שהיה לי אי פעם, אבל ברור שהוא לא היה שותף לדעה הזו".

כזכור, לפני כחצי שנה התראיינה דניאלס לתוכנית "60 דקות" בהגשת המראיין אנדרסון קופר וסיפרה על הרומן שהיא קיימה, לכאורה, עם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ב-2006 ועל האיומים שקיבלה מצדו של הנשיא לאחר שניסתה למכור את הסיפור. במהלך הראיון הבהירה דניאלס כי היא לא רואה בעצמה כקורבן.

בתחילת הראיון, הזכירה קופר כי ייתכן ותיאלץ לשלם פיצויים גבוהים על שידור הראיון, אך היא הבהירה כי היא רוצה שהצד שלה בסיפור יישמע. דניאלס, בת 39 מלואיזיאנה, עוסקת בתפקידי בימוי, כתיבה ומשחק בתעשיית סרטי המבוגרים כבר 20 שנה, ובעת שנפגשה עם הנשיא היא הייתה מהכוכבות הגדולות בתעשייה. הפגישה התרחשה, לטענתה, במהלך טורניר גולף לסלבריטאים בשנת 2006, שם היא הגיעה לארוחת ערב שבסיומה היא הוזמנה לסוויטה של טראמפ.

דונלד טראמפ. צילום: רויטרס
דונלד טראמפ. צילום: רויטרס


"במהלך השיחה טראמפ דיבר בעיקר על עצמו והמגזין שלו", סיפרה דניאלס, ולאחר מכן השניים החלו להוריד את בגדיהם, ובמהלך זמן זה השווה אותה טראמפ לבתו אוונקה כשהוא אומר: "את מיוחדת, את מזכירה לי את בתי. את יפה וחכמה, אישה שצריך לשים לב אליה". לאחר מכן טראמפ הזמין אותה לתוכניתו 'המתמחה', אך ציין כי רשת NBC, ששידרה את התוכנית, לא תאפשר לה להשתתף בשל עיסוקה בתעשיית הפורנו.

עם זאת, סיפורה הפך לאפל יותר, כאשר בשנת 2011, היא ניסתה למכור את הסיפור תמורת 15 אלף דולר. על פי דניאלס, עורך דינו של טראמפ, מייקל כוהן איים לתבוע את העיתון אם הסיפור יפורסם, ומספר ימים אחר כך, כשהיא הייתה עם בתה בלאס וגאס, ניגש אליה אדם וציווה עליה "לעזוב את טראמפ במנוחה", ולאחר מכן הוסיף, "יש לך בת יפה, חבל אם משהו ייקרה לאמא שלה".

בתוך כך, בארה"ב מצפים ליום שני הקרוב, כאשר בוועדת המשפט של הסנאט אמור להיערך דיון דרמטי שבו יעידו בפומבי המועמד לבית המשפט העליון, ברט קוואנו, וכריסטין בלייסי פורד, שמאשימה אותו כי תקף אותה מינית בעת שלמדו בתיכון. לא ברור אם הדיון אכן יתקיים ביום שני, וזאת בשל העובדה כי פורד הודיעה שלשום במפתיע שתהיה מוכנה להעיד רק בתנאי שה־FBI יבדוק את הטענות הקשות שהעלתה.

פורד  בת ה-51, פרופסור לפסיכולוגיה מאוניברסיטת "פאלו אלטו, טענה כי בתחילת שנות ה־80 תקף אותה קוואנו מינית ואף סתם את פיה כאשר ניסתה לקרוא לעזרה: "חשבתי שהוא עלול להרוג אותי". מנגד, מכחיש קוואנו בתוקף את הטענות, ובהצהרה שמסר אמר כי איננו מכיר את פורד וכי "מעולם לא התנהגתי באופן כזה כלפי אף אישה".