האם נרקם 'דיל' בין שר האוצר משה כחלון ויו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן? ל'איפה הכסף' ב־103fm הגיע מידע מפי גורמים בכירים בהסתדרות, לפיו השניים ירוצו ברשימה משותפת בבחירות הכלליות לכנסת. הגורמים מסרו לעורכת התוכנית יעל אילון כי כחלון וניסנקורן כבר הגיעו להסכמה על המהלך. אם המהלך אכן ייצא לפועל, הוא יחייב את ניסנקורן לעזוב את תפקידו כיו"ר ההסתדרות. בלשכתו של ניסנקורן סירבו להגיב על הידיעה ומקורביו הכחישו את הפרטים. עם זאת, גורמים בכירים בהסתדרות מתעקשים שהמהלך הזה נחשב לעסקה גמורה.
עורכת התוכנית הסבירה: "אין לנו אישור רשמי לכך אך, השר ויו"ר ההסתדרות פועלים יחד ומשתפים פעולה גם פוליטית וגם בהסכמים שונים במשק. על פי הדיווחים, השניים סיכמו שיו"ר ההסתדרות יעזוב את מפלגת העבודה ויחבור לשר כחלון".
למה דווקא עכשיו?

"הבחירות הכלליות נמצאות במוקד העניינים, אמנם אין עוד תאריך רשמי אנחנו יודעים על כך שהשר כחלון נערך פוליטית לעניין ולא מזמן צירף לרשימתו את מאיר צור, מראשי התנועה ההתיישבותית ומראשי החקלאים. מדובר באיש מפלגת העבודה ואחד הכוחות המניעים של ההתאגדויות החקלאיות".
לאבי ניסנקורן אין עוד מה לחפש במפלגת העבודה?
"אכן כך. אבי ניסנקורן נמצא במבוי סתום במפלגת העבודה, היחסים שלו עם יו"ר המפלגה, אבי גבאי, לא טובים בעוד שעם כחלון הוא מוצא דמיון אידיאולוגי. אם כחלון מעוניין להרכיב רשימה חברתית, אבי ניסנקורן עשוי למצוא לעצמו משבצת נוחה מאוד בבחירות הקרובות".
"את כל אלו יש לסייג", הדגישה אילון, "אבי ניסנקורן הוא מראשי מפלגת העבודה ולא מדובר במהלך קל עבורו. קיבלנו הכחשות נמרצות מכל הנוגעים בעניין אך לשכתו של ניסנקורן סירבה להגיב לנושא באופן רשמי".
מלשכתו של השר כחלון נמסר בתגובה שהשר מכחיש את הדברים.