פסגה היסטורית נוספת בדרך: נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, יפגש בסוף חודש פברואר הקרוב בפעם השנייה עם נשיא קוריאה הצפונית, קים ג'ונג און. כך, נמסר הערב (שישי) מטעם הבית הלבן, בסיום פגישתו של טראמפ עם ראש צוות המו"מ הצפון קוריאיני, קים יונג צ'ול.

טראמפ נפגש עם השליח הצפון קוריאיני במשך כשעה וחצי, כאשר במהלך הפגישה דנו השניים על פירוק חצי האי הקריאיני מנשק גרעיני ועל מועד הפסגה השנייה. הבית הלבן מסר כי מיקום הפגישה הנוספת ייקבע בהמשך. 
מוקדם יותר היום, מזכ"ל האו"ם, אנטוניו גוטרש, קרא לקוריאה הצפונית ולארה"ב להתחיל במו"מ רציני לפירוק חצי האי מנשק גרעיני. גוטרש אמר כי "אנו מאמינים שהגיע הזמן שהדיונים יחלו שוב ברצינות, וכי תכנית העבודה תוגדר באופן ברור".


כזכור, מנהיג קוריאה הצפונית, קים ג'ונג און, אמר בשבוע שעבר במהלך ביקורו בסין כי הוא מעוניין בפסגה נוספת עם טראמפ, במהלכה ינסה להגיע עמו לתוצאות משמעותיות עליהן הקהילה הבינלאומית "תברך". כך, דיווחה סוכנות הידיעות הסינית "שינחואה".
על פי דיווח נוסף מסין, קים אמר לנשיא הסיני שי ג'ינפינג במהלך שיח ביניהם כי הוא מקווה שהצדדים הרלוונטים "יקחו ברצינות את החששות ההגיוניים" של קוריאה הצפונית ויתנו להם מענה, זאת על מנת לקדם פתרון מקיף באשר לסכסוך בחצי האי הקוריאני. 
קים אמר לנשיא סין גם כי קוריאה הצפונית תמשיך לדבוק בעמדת הפירוק מנשק גרעיני. קים, שכבר עזב את סין, אמר לפני כמה ימים כי הוא מוכן לפגוש את טראמפ "בכל עת", אולם הזהיר כי קוריאה הצפונית תאלץ לנקוט בקו חדש במידה וארה"ב לא תקל בסנקציות עליה ולא תעמיד בפניה ערבויות ביטחוניות. 
טראמפ עצמו הודיע לפני כשבועיים כי מתנהל משא ומתן לגבי מיקום עבור פסגה נוספת עם שליט קוריאה הצפונית, קים ג'ונג און. הנשיא הוסיף כי הסנקציות האמריקאיות על פיונגיאנג יישארו על כנן. בתחילת החודש, כתב בטוויטר כי הוא "מצפה להיפגש עם מנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ונג און שנוכח להבין כי לארצו יש פוטנציאל כלכלי גדול". טראמפ צייץ לאחר שרשת PBS דיווחה כי קים אמר שארצו לא תבחן או תעשה שימוש בנשק גרעיני ולא תעביר אותו לאחרים, וכי הוא מוכן לפגוש את הנשיא האמריקאי.

בפסגה הקודמת בין טראמפ וקים, שנערכה בסינגפור, חתמו השניים על מסמך הבנות היסטורי בין המדינות. על פי הדיווחים, ‏מסמך ההבנות שנחתם הכיל התחייבות לפירוז חצי האי הקוריאני מנשק גרעיני, הענקת ערבויות ביטחוניות לקוריאה הצפונית מצד ארה"ב וייסוד מחדש יחסים דיפלומטיים בין שתי המדינות. מאז הפסגה, ידעו היחסים בין המדינות עליות ומורדות, אולם כל העת התקיימו מגעים לטובת פירוק חצי האי מנשק גרעיני, גם כאשר פורסמו דיווחים לפיהם קוריאה הצפונית מפרה את ההסכם.