יושב ראש סניף המפלגה הרפובליקנית בישראל, עורך הדין מארק צל, שוחח הבוקר (שישי) עם ניסים משעל על אמירותיו האחרונות של הנשיא, והאשמותיו בנושא זיופי הצבעות בבחירות. הוא אמר בשיחה ב-103FM: "בספירה תקינה, טראמפ זוכה בנשיאות. יש ראיות והוכחות לכך שהיו זיופים. במישיגן שכולם נתנו לביידן יש קרוב ל-200 אלף זיופים".

אתה עדיין חושב שטראמפ ניצח?
"אם תהיה ספירה תקינה בכל המדינות המתנדנדות הוא יזכה. כרגע אנחנו יודעים שהספירה לא תקינה, ואנחנו מנסים לתקן את זה. אנחנו מקווה שכאשר הפקידים יצליחו לעשות את הספירה כמו שצריך אז אנחנו נזכה".

אבל הדיווחים כרגע בארה"ב טוענים שעל פי ספירת הקולות ביידן הולך לקבל 270 ובזה נגמר הסיפור.
"יש לנו ראיות והוכחות, אבל זה לא העניין. זה שמישהו באיזו רשת תקשורתית חושב שביידן הגיע ל־270 זה לא קובע כלום. אני אומר לך שהוא לא הגיע וזו האמת".

אז מי יחליט אם זה זיופים או לא?
"יופי. לא אתה ולא אני. אם צריך אז בית המשפט. מה שאנחנו רוצים אלו בחירות תקינות וטהורות. אם אחרי ספירה תקינה ביידן יזכה אז אין לנו בעיה, שהוא יהיה נשיא, אבל בינתיים זה לא מה שקורה". 

כלומר, אתם תלכו בכל מקום לבית המשפט לבדוק אם לא היו זיופים?
"זה לא רק זיופים זה גם אי הסדרים. למשל, הגיעו מאות אלפי קולות בדואר אחרי סיום יום הבחירות. אם תהיה ספירה תקינה בכל המדינות שתמיד מתנדנדות, הוא יזכה. כרגע אנחנו יודעים שהספירה לא תקינה ואנו מנסים לתקן את זה. יש כאלה שרוצים להתקפל ולא להילחם, הם חלשים, אני לא מכבד אותם אבל לא משתיק אותם, יש להם את הדעות שלהם. אם בית המשפט צריך להתערב, אין בעיה".