דקות אחרי שרשתות הטלוויזיה הגדולות בארצות הברית הכריזו על ניצחונו של ג'ו ביידן בבחירות לנשיאות, מאות מתומכיו הגיעו לבית הלבן כדי לחגוג מחוץ לגדר הביטחון. הם דפקו על סירים, צפרו במכונותיהם והדליקו זיקוקים ברחבי ארצות הברית. "הייתי באוטובוס וקפצתי ממנו כדי להגיע ממש לבית הלבן", אמרה דונה תומאס, תושבת וושינגטון. "זה משהו לחגוג. חיכינו כל כך הרבה זמן".

רחובות רבים נסגרו לתנועה, כאשר תומכי ביידן צעדו עם מבחר שלטים של Black Lives Matter, דגלי הקהילה הגאה ודגלי אמריקה. חלקם נשאו בלון ענק של טראמפ בצורת חולדה. מול הבית הלבן, איש הלבוש חולצת טריקו של ביידן והאריס הדליק חולצה של טראמפ ופנס באש כשקהל צופה וצילם באמצעות הטלפונים הסלולריים שלהם.

בכיכר דופונט הסמוך, כמה מאות אנשים פתחו בצעדה לעבר הבית הלבן, השמיעו מוסיקה, שרו ורקדו לצלילי צופרים. "נפטרנו מבחור שלא ניסה אפילו לייצג את המדינה", אמרה דבורה קארות, בת 59. בדלאוור פרצו צהלות רמות באולמות המלון בו שוהים עוזרי ביידן. "המאבק היה שווה כל דקה של המתנה", אמר עוזרו של ביידן. 

גם בפילדלפיה ובניו אורלינס חגגו תומכיו של ביידן. דנה קלארק, אישה אפרו-אמריקאית שעמדה בתור יותר משמונה שעות בכדי להצביע לביידן אמרה: "אני ממש עכשיו במשחק הכדורגל של בני הבכור ופשוט התחלתי לרוץ מסביב למגרש כשראיתי את החדשות.

אנשים בניו יורק רקדו ברחובות והריעו ממרפסות עם שלטים של ביידן והאריס ודגלי אמריקה. בכיכר קולומבוס הפכה הפגנה מתוכננת למסיבת ריקודים בה חגגו את תוצאות הבחירות בזמן שחוגגים בכיכר וושינגטון רקדו והשתכשכו במזרקת הפארק.