שוב תחקיר מביך עבור בית המלוכה הבריטי: הנסיך מייקל מקנט, בן דודה של המלכה אליזבת השנייה, טען באוזני עיתונאים במסווה כי הוא יכול לספק לעסקים גישה לשוק הרוסי, בעוד שותפו התרברב כי הנסיך הוא "השגריר הבלתי רשמי" של המלכה ברוסיה עם קשר ישיר לנשיא ולדימיר פוטין.
 
במסגרת התחקיר של ערוץ 4 והסאנדיי טיימס, התחזו שני עיתונאים למשקיעים מטעמה של חברה דרום קוריאנית מומצאת שעוסקת בתחום הזהב. הם פנו לחמישה מבני משפחת המלוכה כדי שיסייעו להם לקבל גישה לשוק הרוסי תמורת תשלום.
 
היחיד שנענה היה הנסיך מייקל מקנט (78), בנו של הנסיך ג'ורג', אחיו של המלך ג'ורג' השישי, אביה של המלכה. בשיחת זום שהעיתונאים קיימו עמו ועם חברו ושותפו העסקי, סיימון אייזקס, המרקיז מרדינג, הביע הנסיך הבריטי את נכונותו להשתמש במעמדו המלכותי כדי להביע תמיכה בחברה בנאום מוקלט תמורת תשלום של 200 אלף פאונד, ואף לבצע את ההקלטה כשביתו בארמון קנזינגטון ברקע. "מעולם לא היה לי קשר קרוב לפני כן עם זהב והרעיון גורם לי להיות שמח מאד", אמר.
 
לאחר שהנסיך עזב את הפגישה, נשאר רדינג עם העיתונאים וסיפר כי בן דודה של המלכה "לא רצה להתרברב לגבי כל הקשרים שיש לו" וטען כי הנסיך הוא "השגריר הבלתי רשמי של הוד מלכותה לרוסיה".

עלות השירותים: 10,000 פאונד ליום 
כאשר נשאל אם הנסיך יוכל לארגן פגישה עם פוטין, ענה: "זה אפשרי, אבל לא יכול להבטיח. הוא מוכר מאד לפוטין והם גם נפגשו". הוא הוסיף כי עלות שירותיו של הנסיך הם עשרת אלפים פאונד ליום עבור נסיעת עסקים של ארבעה עד חמישה ימים לרוסיה.
 
נציגיו של הנסיך מסרו בתגובה כי הוא "לא מקבל שום מימון ציבורי ומרוויח את כספו באמצעות חברת ייעוץ שהוא מנהל במשך יותר מ-40 שנה". "לנסיך מייקל אין יחסים מיוחדים עם הנשיא פוטין", נאמר בתגובה. "הם נפגשו לאחרונה ביוני 2003 ולנסיך מייקל לא היה קשר עמו מאז. הלורד רדינג הוא חבר טוב, שניסה לעזור, העלה הצעות שהנסיך מייקל לא היה מעוניין בהן או יכול היה למלא".
 
רדינג אמר כי הוא מתנצל על "שיצא בהבטחות מופרזות". "עשיתי טעות", אמר. "לא הייתי במיטבי כי החלמתי מניתוח השתלת כליה".