שר הבריאות של ממשלת סרביה אישר הערב (שלישי) להתחיל את השימוש במנה שלישית של החיסון לקורונה עבור מדוכאי חיסון, עובדי בריאות וכל מי שחוסן לפני שישה חודשים לפחות. המדינה בבלקן מתמודדת בתקופה האחרונה עם עלייה בתחלואת הקורונה עם ממוצע של למעלה מ-900 מקרים מאומתים. עד כה חוסנו במדינה כ-50% מאוכלוסיית המדינה המונה שבעה מיליון נפשות.

בכך, מצטרפת סרביה לישראל שכבר חיסנה למעלה ממיליון נפשות במנה השלישית; בריטניה, שהודיעה כי תתחיל לחסן במנה השלישית בחודש הבא וה-FDA האמריקאי שאישר מתן מנה שלישית של חיסוני פייזר ומודרנה למדוכאי חיסון. 

במהלך שידור חי של הטלוויזיה הממלכתית של המדינה, RTS TV, אמרה דרייה קישיץ טבבצ'ביץ, רופאה ושרת העבודה בסרביה, כי רשויות הבריאות יתחילו לתת את המנה השלישית של החיסונים למדוכאי החיסון החל מיום שלישי: "אזרחים שקיבלו את הזריקות שלהם לפני לפחות שישה חודשים עשויים גם הם לבקש לקבל את המנה השלישית". יחד עם זאת, השרה לא ציינה איזה חיסון ישמש את המנה השלישית.

סרביה משתמשת כיום בחיסונים של סין, ספוטיניק V, פייזר ואקסטרהזניקה של אוניברסיטת אוקספורד. עד הים מתו בסרביה 7,167 בני אדם כתוצאה מהידבקות בנגיף, ואילו 732,044 איש חלו.