לאחר פסיקת בית המשפט העליון בארצות הברית, בה נקבע כי כל מדינה תהיה רשאית לאסור ביצוע הפלות בשטחה, הלילה (בין שישי לשבת) אישרו שתי מדיניות רפובליקניות נוספות לאכוף את האיסור. בתי המשפט העליוניים בטקסס ואוהיו אישרו לאכוף את ההחלטה והצטרפו למספר מדינות רפובליקניות שכבר אישרו את ההחלטה במהלך השבוע.

בטקסס, בית המשפט העליון פעל לאחר שקן פקסטון, התובע הכללי הגיש בקשה רשמית לבטל צו מניעה זמני שהוצא על ידי שופט ביום שלישי. הצו איפשר לנשים לחדש תהליכי הפלה במדינה כל עוד ההיריון לא עלה על שישה שבועות. למרות זאת, ב-12 ביולי יתקיים דיון נוסף בבית המשפט בנושא.

באוהיו, המושל מייק דה ווין חתם על צו האוסר על הפלה לאחר שהעובר קיים פעילות לב לראשונה, אירוע המגיע בדרך כלל כשישה שבועות לתוך ההיריון. מספר שעות לאחר מכן, שופט פדרלי ביטל את הצו. התובע הכללי של אוהיו, דייב יוסט, טען כי "חוקת אוהיו לא מכירה בזכות להפלה. התובעים צריכים לרדוף אחרי יעדי המדיניות שלהם בתהליך מדיני, לא בבתי המשפט".

במקביל, בניו-יורק וניו-ג'רזי דווקא בחרו לחזק ולעגן את זכויות הנשים ולאפשר לנשים ממדינות אחרות לעבור בהן הפלה. בניו-ג'רזי, המושל פיל מרפי חתם על חקיקה שתאפשר לאנשים המגיעות ממדינות אחרות לעבור הפלה להיות מוגנות מהעמדה לדין במדינות מהן הגיעו.

בניו-יורק, הסנאט העביר תיקון לחוקת המדינה המעגן את הזכות להפלה ואת הזכות להשתמש באמצעי מניעה.