לראשונה מזה עשור M&M'S® ממשפחת המותגים של מרס, מרחיבה את הצוות האייקוני שלה עם הצגת דמות חדשה בצבע סגול – ספוקס קנדי (spokescandy) , שתהווה השראה לחיזוק תחושת השייכות בקמפיינים של תאגיד מרס (MARS).

ספוקס קנדי היא דמות M&M's בוטנים נשית, המבטאת את עצמה בצורה אותנטית ושלמה. לצד המודעות העצמית החדה שלה, בצירוף הקסם האישי והאופי ה'קווירי', היא מצטרפת לששת חבריה המוכרים ומגלמת קבלה והכלה, מה שהופך אותה להתגלמות כל ערכי המותג.

הופעת הבכורה של ספוקס קנדי מגיעה בדמות שיר מלווה בקליפ שמטרתו לחגוג את החיים, ולעודד אנשים ברחבי העולם לאמץ את האני האמיתי שלהם באמצעות כוחה של המוזיקה. הקליפ החדש יעלה  במדיה החברתית של M&M'S ובכל פלטפורמות הסטרימינג הגדולות. 

קישור לקליפ

הופעת הבכורה של ספוקס קנדי בשיר המלווה בקליפ בבכורה עולמית (צילום: באדיבות MARS)
הופעת הבכורה של ספוקס קנדי בשיר המלווה בקליפ בבכורה עולמית (צילום: באדיבות MARS)

לדברי התאגיד, מחקרים עדכניים מצאו שדור ה-Z המהווה יותר משליש מאוכלוסיית העולם, מעריך אינדיבידואליות, הכלה ואותנטיות ומסתמך על ערכים אלו לתחושת ה'ביחד' במפגש עם הסובבים אותם. בזמן שהחברה של היום חוגגת את אלה שמקבלים את האני האמיתי שלהם ומעודדת אנשים לאמץ את מה שמייחד אותם, המותג נשען על התובנות הללו ושם לו למטרה להגביר את תחושת האושר והשייכות של 10 מיליון אנשים עד שנת 2025.

לרגל השקת הקמפיין, ערכה מרס ישראל  סקר מקוון באמצעות מכון המחקר רושינק, בקרב מדגם מייצג של גברים ונשים בני 18 ומעלה, שמצא כי:

  • 54% מהישראלים סבורים כי החברה הישראלית כיום, אינה חברה מכילה ואינה גורמת לכולם להרגיש שייכות.
  • כ-48% מהישראלים סבורים כי מוסדות המדינה הן האחראיות ליצירת חברה מכילה בה אזרחיה יחושו שייכים.
  • כ-43% מהישראלים, סבורים כי מי שיכול להוביל את השינוי לחברה מכילה שנותנת לאנשים תחושת שייכות היא החברה עצמה.
  • 58% מהישראלים מסכימים כי קבלת השונה הוא ההיבט החשוב ביותר בחברה מכילה.

עוד נבדק בסקר מהם ההיבטים החשובים ביותר עבור אנשים בישראל, על מנת להשתלב בקהילה שלהם:

  • (58%) הישראלים בחרו בקבלה וכיבוד של השונה ממך כהיבט החשוב ביותר, במקום הראשון.
  • לאחר מכן בפער ניכר, בחרו בהיבט של לא לשפוט לפי מראה חיצוני (13%).
  • במקומות האחרונים: לאפשר שוויון הזדמנויות לנשים וגברים (6%), לאפשר חופש ביטוי לכולם (5%), כיבוד כל הדתות (5%) וקבלה של כל הנטיות המיניות (3% בלבד).

נעמה מושקוביץ, מנהלת תקשורת תאגידית במרס ישראל: "תוצאות הסקר הללו משקפות בבירור שכולנו רוצים להרגיש שייכים לקהילה תוך אימוץ והשמעת דעותינו, למרות ובזכות ההבדלים בינינו. תחושה זו מניעה אותנו כחברה להיות יזמים של שינוי חיובי, והיא מהווה את הבסיס למטרה של מותג ה-M&M שלנו. אנחנו רוצים שאנשים ברחבי העולם ירגישו שהם שייכים ולחבר אותם זה לזה באמצעות רגעים שמחים דרך המותג. על מנת לעשות זאת, M&M's עובר שינויים מסוימים בעיצוב, בתכונות ובמוצרים, דוגמת הדמות החדשה שיוצאת כעת לעולם".

מידע נוסף על הדמות החדשה של M&M's והאזנה לשיר החדש בפייסבוק/ אינסטגרם/ טוויטר של M&M'S ובאתר.