הבחירות לנשיאות בברזיל ייכנסו לסיבוב השני, זאת לאחר שאף אחד מהמועמדים המובילים, הנשיא לשעבר ומועמד השמאל לולה דה סילבה כמו גם הנשיא המכהן ז'איר בולסונרו, לא הצליחו לגייס רוב של יותר מ-50%, זאת למרות התורים הארוכים שהשתרכו לקלפיות ומיליוני אזרחים שהגיעו להצביע. 

עם ספירת 99% מהקולות נראה כי דה סילבה מוביל ביתרון קל (48.4%) על פני מועמד הימין בולסונרו (43.2%), אך לא מספיק בכדי להכריז על ניצחון. 

לולה, שהיה מנהיגה של ברזיל בשנים 2010-2002, מסר כי "הסיבוב השני של הבחירות יהיה חשוב, וזאת כדי לעמת את הנשיא המכהן, ולוודא האם הוא ממשיך להפיץ את שקריו". 

בולסונרו הגיב אף הוא לתוצאות ואמר כי הן משקפות את התנאים הכלכליים הירודים שחווים ברזילאים רבים, והבטיח להיענות לאותם אזרחים אשר חוששים מעליות המחירים. "יש לנו סיבוב שני בו הכול הולך להיות אותו הדבר, כולל זמן הפרסום בתקשורת שייקבל כל צד. עם זאת, הפעם נציג בצורה טובה יותר לאוכלוסייה הברזילאית מה ייקרה אם לא יסופק מענה לאתגרים הכלכליים".  

הנשיא המכהן, שגינה ותקף באופן עקבי את שיטת הבחירות בברזיל, ואיים שלא לקבל את תוצאותיה, ניצח את לולה באזור הדרום-מזרחי, שהוא גם המאוכלס ביותר במדינה.