נשיא המדינה יצחק הרצוג נפגש הערב (רביעי) עם ג'ק סאליבן, היועץ לביטחון לאומי של ממשל ביידן. ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים אמש דיונים ביטחוניים עם הרמטכ"ל הרצי הלוי, וייפגש היום גם הוא עם סאליבן. יש להניח בוודאות כי לפחות חלק מהפגישה יוקדש לנושא איראן.
הפרלמנט האירופי הכריע ברוב גדול לקרוא לאיחוד האירופי להכריז על משמרות המהפכה האיראניים כארגון טרור. גולים איראניים הפגינו ליד בניין הפרלמנט בזמן הדיון וההצבעה.

יו"ר הנציבות האירופית אורסולה פון דר ליין אמרה בפורום הכלכלי העולמי בדאבוס כי דיכוי ההפגנות באיראן בידי הרשויות הוא זוועתי, וכי מדובר ברמיסת זכויות אדם בסיסיות. "חייבת להיות תגובה", אמרה. "אנו בוחנים סבב עיצומים חדש. אני רואה בעין יפה את הכנסת משמרות המהפכה לרשימת ארגוני הטרור".

שר הפנים האיראני אחמד וחידי אמר: "המהלך האירופי נוגד את הנורמות הבינלאומיות ומראה את החולשה הפוליטית והמוסרית שלהם". גנרל אסמאייל קווסארי, מפקד בכיר במשמרות המהפכה וחבר הפרלמנט, הזהיר: "איראן תגיב תחילה דרך השגרירויות שלה, ובשלב הבא תנקוט פעולות נגד האינטרסים של המדינות שיחליטו על כך".

עלי שמחאני, ראש המועצה העליונה לביטחון לאומי האיראנית, נפגש בטהרן עם איגור לויטין, עוזרו של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. שר החוץ האיראני אמיר עבדאללהיאן אמור היה לנסוע למוסקבה, לפגישה עם מקבילו הרוסי סרגיי לברוב, אולם הנסיעה התבטלה במה שהוגדר כ"הסכמה הדדית". עבדאללהיאן נסע לטורקיה ונועד באנקרה עם שר החוץ מהמט צ'אוואצ'ולו.

עבדאללהיאן התייחס לסוגיה הפלסטינית, ואמר כי הפלסטינים חווים מלחמות רבות שהמשותף לכולן הוא ההתנגדות לאויב וניצחונו. הוא הוסיף כי הפלסטינים חזקים מתמיד, וכי האויב מודע לכך. כדי לעקוף את הסנקציות ינפק הבנק המרכזי של איראן, יחד עם רוסיה, טוקן (אמצעי תשלום דיגיטלי) משותף, שישמש לרכישות בשווקים חיצוניים, כך אמר מנכ"ל איגוד הקריפטו הרוסי אלכסנדר ברז'ניקוב. לדבריו, הטוקן יוצמד למחיר הזהב בעולם כדי שישמור על ערכו.

בעקבות ביקור שר החוץ האיראני בסוריה דיווח ה"וול סטריט ג'ורנל" כי איראן הפסיקה למכור לסוריה נפט גולמי במחיר הזול שבו סיפקה לה אותו עד כה, וכי היא תכפיל אותו עד למחיר השוק - כ־70 דולר לחבית. מהלך זה צפוי להחריף את המשבר הכלכלי בסוריה, שיותר מחצי מהנפט שלה מגיע מאיראן. קודם לכן איראן הציעה לספק ללבנון נפט בלא תשלום.

איראן ממשיכה בדיכוי ובמעצר של מה שהיא מכנה "חשודים בריגול". אזרח גרמני נעצר משום שצילם, לטענתה של איראן, תמונות ב"מרכזי נפט רגישים" בעיר אומידיה שבמחוז ח'וזסטאן. משרד החוץ הגרמני זימן את השגריר האיראני בברלין לשיחת נזיפה ומחאה. סיאמאק נאמאזי, עציר בעל אזרחות אמריקאית, הכריז על שביתת רעב בת שבוע, ושלח מכתב לנשיא ג'ו ביידן, שבו כתב כי שוביו לועגים לו וכי ננטש על ידי ארה"ב. משרד החוץ הצרפתי אישר כי אזרח צרפתי־אירי בשם ברנאר פלאן הוא בין שבעת העצורים הצרפתים באיראן, ומצבו הרפואי מעורר דאגה משום שאינו מקבל בכלאו את הטיפול החיוני לו.