ברחבי ארצות הברית והעולם כולו מגיבים לתוצאות הבחירות ולניצחונו של דונלד טראמפ, שהכה את כל התחזיות המוקדמות: אזרחים רבים בארצות הברית מנסים לעכל את זה שככל הנראה דונלד טראמפ יהיה זה שיכנס לבית הלבן ויהפוך לנשיא ה-45. עם היוודע מפת האלקטורים והכיוון הצפוי של המועמד הרפובליקני לנצח, קרס אתר רשות ההגירה בקנדה כתוצאה מכניסות מרובות של אנשים שמעוניינים להגיש בקשה לעזוב את ארצות הברית ולעבור לשכנה מצפון. 


נשיא ארצות הברית ברק אובמה הגיב עם הגעת תוצאות האמת: "עברנו בחירות קשות בעבר, לילה טוב לכולם, לא משנה מה, השמש תזרח שוב מחר, ואמריקה תמשיך להיות האומה הגדולה ביותר בעולם".

חבר הכנסת יהודה גליק, היה ראשון הפוליטיקאים הישראליים שבירך את המועמד הרפובליקני: "מסתמן שדונלד טראמפ הולך להיות נשיאה החדש של ארצות הברית של אמריקה. מתברר שהעם האמריקאי מאס בצביעות ובפולטיקלי קורקט והעדיף על פניהם את הדוגריות. שולח למר טראמפ ברכת ה' מירושלים. יאר ה' פניו אליך ויחונך, יישא ה' פניו אליך וישם לך שלום. מאחל לו לעלות להר הבית ולהוביל ממקור האור והאנרגיה של העולם שיח של פיוס ושלום עולמי. מזמין אותו בביקורו בישראל לבקר ברחבי יהודה ושומרון ולראות במו עיניו כפי שהוא טען שההתיישבות היא הדרך לשלום".






הקומקאית שרה סילברמן הגיבה גם היא: "שמישהו ייתן לי תקווה".


הדיילי סטאר בכתבה על הסלבס האמריקאים שהולכים לעזוב את ארצות הברית:

"מה שמפחיד אותי הוא לא דונלד טראמפ, הדבר שאני הכי מפחד ממנו הוא מיליוני האמריקנים שבאמת הצביעו עבורו!!!"


"אלוהים בבקשה אל תיתן לדונלד טראמפ לנצח".

"המפלגה הדמוקרטית לא מבינה אותו, לא מבינה את העם האמריקני. זה עמוק וטרגי כל כך".












גם בישראל הגיבו לניצחונו הצפוי של טראמפ, חבר הכנסת אורן חזן (הליכוד) אמר כי הוא צפה את הניצחון של המועמד הרפובליקני עוד מההתחלה:




איש הימין הקיצוני ומייסד ארגון להב"ה בנצי גופשטיין צייץ שהוא שוקל לרוץ לבחירות: