ניימאר הודיע בשהוא עשוי לחזור בתוך חודש למגרשים ויהיה כשיר לשחק במונדיאל. הכוכב הפצוע של פאריס סן ז'רמן נמצא עדיין בברזיל ובראיון לתוכנית הטלוויזיה "אלטס הוראס" של רשת "גלובו" דיבר על יחסיו עם ליאו מסי, הפציעה שלו והריב עם אדינסון קבאני.

הקשר החזק עם מסי: "בתחילת הקריירה שלי בברצלונה ב-2013 היה לי קשה מאוד. לא התאקלמתי ולא מצאתי את עצמי. באחד המשחקים ירדתי במחצית עם דמעות בעיניים. שום דבר לא הלך לי. מסי ראה שאני עצוב, ניגש אליי בחדר ההלבשה ואמר לי 'תשחק את הכדורגל שלך. תהיה אתה ואל תיתן לאחרים להפחיד אותך. תשחק כמו ששיחקת בסנטוס, תעשה דריבלים אם אתה רוצה. אל תחשוש אם אני כאן או אנדרס אינייסטה'. מאז שמרתי בראש את המילים האלה וההסתכלות שלי בכדורגל השתנתה".
ההתאקלמות הקשה במועדון כמו ברצלונה: "אתה הופך לעצבני כשאתה משחק לצד שמות כאלה גדולים. אתה מרגיש שאתה קטן, אבל אחרי שמסי דיבר איתי פשוט השתחררתי. חזר לי פתאום הביטחון ויכולתי להראות מה אני יודע על המגרש. מצאתי את האושר בזכות כמה מילים ממנו וכאן החלה הידידות הגדולה בינינו. ראיתי עד כמה הבן אדם הזה צנוע למרות כל התארים בהם זכה. זה הקסים אותי שהוא רצה להוציא ממני את המיטב. הוא עזר לי מבחינה מקצועית, שלא לדבר על היחסים האישיים". ניימאר הוסיף שהידידות הזו לא תישבר גם אם כרגע הם משחקים בקבוצות שונות.

הברזילאי שהגיע לתוכנית עם קביים, היה מחוייך מאוד וסיפר על הפציעה שלו: "אין לי כאבים כרגע. אני הולך לאט. אני לא יכול ללכת בלי הנעל המיוחדת שיש לי, אבל אני מתאמן באולם וכמובן עובר טיפולים. אני מרגיש טוב יותר".