במכבי תל אביב לא זוכרים שבוע כל כך חשוב כפי שמצפה לקבוצה בשבוע הבא. הצהובים יכולים לזכות ביום ראשון באופן רשמי בתואר האליפות וביום רביעי בגביע המדינה – כאשר למחרת אמור הבעלים מיץ' גולדהאר לפזר את הערפל ולהודיע על הצוות המקצועי שיוביל את הקבוצה לעונת 2015/16.


 
רק מחר יוחלט אם המנכ"ל מרטיין ביין יטוס לאירופה לפגישה עם גולדהאר על מנת לסכם על פתיחת ההכנות לעונה הבאה תחת תקציב חדש אותו יקבע הבעלים הקנדי, אשר סימן כמטרה לעונה הבאה את ההשתלבות בשלב הבתים של ליגת האלופות. התקציב אמור להיות על פי מקורבים למועדון הגבוה ביותר בתולדות הכדורגל הישראלי: 130 מיליון שקלים.


 
בקבוצה רוצים שגולדהאר יהיה ביום ראשון ביציע הכבוד באצטדיון בלומפילד נגד קריית שמונה, כשההחלטה בנושא תהיה של הקנדי, שבכל מקרה כבר הודיע כי יהיה במשחק גמר גביע המדינה ביום רביעי באצטדיון סמי עופר נגד הפועל באר שבע.
 
במועדון מתכננים מסיבת עיתונאים (אין עדיין החלטה סופית) ליום שאחרי גמר גביע המדינה, בה יוצגו תוכניות מכבי תל אביב לעונה הבאה. נכון לעכשיו, גולדהאר צפוי להשאיר את המפתחות למרטין ביין, ג'ורדי קרויף ופאקו אייסטראן.
 
לאחר ההכרזה על הצוות המקצועי, תפתח מכבי תל אביב מו"מ עם ערן זהבי וטל בן חיים, להם יוצע חוזה כספי משודרג על מנת שימשיכו בעונה הבאה. כמו כן צפויים הצהובים להודיע למספר שחקנים על התוכניות לגביהם לעונה הבאה.