במשחקים בין מכבי חיפה להפועל תל אביב כמעט תמיד היו שערים. המתח וקרבות הצמרת לא החלו היום, אבל בעונת 1995/6 היה משחק שהיה בו הכל. אחרי דקה נשרקה בעיטת עונשין מ-11 מטר לירוקים, הפועל תל אביב הפכה את התוצאה, מכבי חיפה חזרה, הפועל ת"א שוב חזרה להוביל, אבל איבדה את מוטי פליטר בכרטיס אדום, ואז הגיע עופר שיטרית שבדקה ה-91 כבש את שער הניצחון וסידר לירוקים 3:4 גדול.



"הייתי בחדר לידה עם אישתי באמצע השבוע, ואחרי לילה ללא שינה הגעתי לאימון של יום רביעי" נזכר חלוץ העבר באותו משחק. "במשחק הזה אפילו בישלתי לרביבו, משהו שלא קרה לי הרבה בקריירה. ואז בדקה ה-91, אני זוכר את זה, ואני אומר לך, לא בעטתי עם הרגל, אלא אם הלב. אחרי שבוע עם כל כך הרבה רגשות זה משהו שאני לא יכול לשכוח".



מה שעוד שיטרית שלא שוכח, זה שבאותה עונה הוא סיים עם מכבי חיפה הגדולה של ברקוביץ', רביבו, קנדאורוב וחבריהם רק במקום השני בטבלה. אחרי שתי עונות הוא עבר להפועל תל אביב, וגם שם הוא היה מאוד קרוב לתואר: "בהפועל כולם זוכרים את העונה המפורסמת וכולם מדברים על זה שאם לא משחק השרוכים היינו זוכים באליפות, אבל לדעתי את האליפות הפסדנו חמישה או שישה משחקים קודם לכן".



"היה לנו משחק בית מול בית"ר ירושלים ובאנו עם הפרש נקודות והפסדנו להם 1:0 . אם היינו מסיימים בתיקו אז גם השרוכים של בית שאן לא היו עוזרים".



אז למרות שבאליפות הוא לא זכה אחרי שגם בבית"ר ירושלים הוא סיים כסגן, שיטרית לא מאוכזב: "עשיתי קריירה מאוד טובה ואני לא מתלונן, הגשמתי את החלומות שלי. אם הייתי זוכה באליפות זה היה יותר טוב, אבל אני שמח ממה שהשגתי".



על המשחק בשבת בין מכבי חיפה להפועל תל אביב אמר חלוץ העבר: "הפועל תל אביב לאחרונה מתחילה להיראות יותר טוב. אני מאמין שיהיה משחק מבוקר ואני לא צופה שיהיו הרבה גולים. אני הולך על תיקו במשחק הזה".