אפשר לומר שהבוקר (שני) רשם בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב ניצחון גדול בקרב מול האוהדים שמשמיעים שירים שעולים לקבוצה בקנסות לאור אופיים הגזעני.



ארגון "לה-פמיליה" הודיע הבוקר באמצעות עמוד הפייסבוק על כך שהשיר "הנה היא עולה הקבוצה הגזענית של המדינה", שטביב הודיע כי אם יישמע במגרשים יוביל לירידת קבוצתו מכר הדשא, ישונה מעתה ל"הנה היא עולה הקבוצה הציונית של המדינה".



בהודעת הארגון נכתב כי "אנו קוראים לכל הקהל לכבד את ההחלטה, וביחד נבוא וניתן לקבוצה את כל הגב והתמיכה במשחק החשוב ביום רביעי". הארגון עדכן כי בימים האחרונים התנהלו שיחות בין ראשי הארגון לגורמים בהנהלה במטרה לפתור את הסוגיה וכי ההחלטה התקבלה לאחר המון מחשבה והתייעצויות בין האוהדים.



כידוע טביב מאיים מזה תקופה להוריד את הקבוצה מהדשא אם יישמעו שירים גזעניים מיציעי קבוצתו, ובמשחק האחרון מול מכבי חיפה (3:2) אף ישב על ספסל הקבוצה באצטדיון "סמי עופר" במטרה להורות לשחקנים לעזוב את המגרש במידה שישמע שירים שכאלה. שוטרים אף נכנסו ליציע אוהדי בית"ר במטרה להוציא את המתפרעים והעוברים על החוק.



כידוע, לא מזמן גם אוהדי מכבי תל אביב הגיעו להסדר דומה עם ההנהלה, במסגרתו נטען כי ייעשו את מירב המאמצים למנוע ו/או להפחית את השירים נגד סלים טועמה. ביום רביעי גם הקהלים ייפגשו בחצי גמר גביע המדינה.