גבר ואישה מבריטניה הפכו לזוג אחרי ששניהם הואשמו בפשעים חמורים שלא ביצעו. ליאם אלן, בן ה-25, הואשם בטעות באונס ותקיפה מינית שהתבררו כשקר כוזב, ואילו האנה ארקרייט, בת ה-23 הואשמה בתקיפה של בן זוגה לשעבר, אך התברר כי היא חפה מפשע. עבור ליאם, שחלם להיות שוטר, ההליך המשפטי ארך שנתיים של עינויים נפשיים, עד שהתגלה שובל של הודעות טקסט שהוכיחו את חפותו. ארגון הצדקה "הנאשם" שפתחו אלן וארקרייט:

אחרי שהשניים חוו את הסיוט בו הם הואשמו בפשעים שכלל לא ביצעו, ארקרייט שמעה את אלן נואם, כחלק מארגון צדקה שעוזר לאנשים שהיו במצבם, והם הודו – זו הייתה אהבה ממבט ראשון. מאותו היום, הזוג החלו להתראות ומאז לא הפסיקו. בראיון שערכו עם רשת החדשות הבריטית The Sun, אלן טען כי "אנחנו הדוגמא כיצד להפיק את המיטב ממצב קשה ולמצוא את הטוב שברע". בעקבות כך, השניים הקימו ארגון צדקה משלהם, שנקרא "הנאשם", והוא מציע קו סיוע חינמי וייעוץ עבור אלו שנקלעו למצב בו הם מואשמים בפשע שלא ביצעו

מתוך בית המשפט בתיק של ליאם אלן (צילום: רשתות חברתיות)
מתוך בית המשפט בתיק של ליאם אלן (צילום: רשתות חברתיות)

אלן, סטודנט לשעבר לקרימינולוגיה, נשפט ונעצר במשך שלושה ימים בגין אונס ותקיפה מינית, אך אישומיו בוטלו אחרי שהודעות טקסט שהתקבלו מהקורבן הוכיחו את חפותו. מההודעות עלה כי הקורבן המשיכה לרדוף אחרי אלן גם אחרי שטענה בבית המשפט כי הוא אנס אותה. בנוסף, כחלק מההודעות נמצאו תכתובות בין הקורבן לחברותיה, בהן היא סיפרה להם שהיא שיקרה ושהיא אוהבת אותו. החלק הגרוע ביותר היה כי בהתכתבויות אפשר היה לראות התייחסויות של הקורבן לפנטזיות של אונס, מה שהוביל לבסוף לביטול התיק. בימים אלו, אלן עובד בחברת פרסום אך טוען כי ההאשמות שחווה "הותירו חלל בחייו". 

באותו הזמן, ארקרייט עמדה בפני מאבק משל עצמה, כאשר היא הואשמה בתקיפה ואלימות במשפחה, על ידי בן זוגה לשעבר שמערכת היחסים ביניהם הסתיימה רע. עד שבסופו של דבר ההאשמות בוטלו, היא סיפרה כי המקרה גבה מחיר כבד מבריאותה הנפשית. ארקרייט סיפרה בראיון: "התהליך התארך כי קצין החקירות התחלף כמה פעמים, לכן, היינו צריכים לבצע את המשפט והחקירה במשך שלוש פעמים שונות – זה היה נורא". ההאשמות כלפי ארקרייט הובילה לכך שהיא לא הצליחה להתקבל לבית הספר לרפואה וכי מיטב כספה התבזבז על שכר הטרחה של עורכי הדין לאורך התיק. 

ליאם אלן והאנה ארקרייט עם התינוקת שלהם  (צילום: רשתות חברתיות)
ליאם אלן והאנה ארקרייט עם התינוקת שלהם (צילום: רשתות חברתיות)

כאשר השניים הכירו, הם הבינו שכיוון ששניהם עברו חוויה דומה הם יכולים להכיר אחד את השנייה טוב יותר. יחד, הם החליטו שהם מעוניינים לעזור לאנשים שעברו או עוברים מקרה כזה, והקימו את ארגון הצדקה המשותף שלהם. "הרבה אנשים אמרו שחייהם השתבשו וחלק אף טענו כי הם נכנסו לכלא פשוט כי לא היו מספיק ראיות שמפריכות את חפותם. אנחנו רוצים לשנות את זה", סיכמה ארקרייט. בימים אלו, השניים חיים יחד בביתם בבריטניה ולאחרונה נולד להם תינוקת קטנה.