מאזין שעלה לשידור בתוכניתה של ד"ר מאיה רוזמן ב-103FM תהה: "כשרוצים לפעמים להכין סלטים, יש כאלה שמטגנים את הירקות ויש כאלה שקולים אותם על האש, מה נכון ובריא יותר?".

משתוקקים למתוק? שישה תבלינים שיפחיתו את החשק לסוכר
Cry baby? דייל חושף: כך תמנעו מהילדים לבכות ולצרוח בטיסה

ד"ר רוזמן הסבירה: "החימום של הירקות, ככל שהוא יותר ארוך אז יותר ויטמין C נהרס, אבל שאר המינרלים והוויטמינים, ברזל, אשלגן וסידן, לא קורה להם כלום בחימום. טיגון, מצד אחד הוא יותר קצר ואז זה ישמור לנו על הוויטמין C, אבל הוא בשמן. אם זה טיגון מאוד קצר כמו של חביתה, שתיים שלוש דקות, זה בסדר, אבל אם זה טיגון ארוך בשמן עמוק כמו בצ'יפס או צ'יפס בטטה זה כבר חיסרון, ויש גם את עניין הקלוריות. כשמחממים שמן נוצרים חומרים שאנחנו לא רוצים".

"עדיף להקפיץ, לאפות או לקלות. טיגון פחות עדיף בגלל השמן המחומם וגם בישול במים פחות מומלץ כי המון מינרלים עוברים למי הבישול ואז מאבדים את הברזל, הסידן והאשלגן כששופכים את מי הבישול", הוסיפה.

האמור בכתבה מבטא את הדעה האישית של השדר/ת והוא אינו מובא כתחליף לקבלת ייעוץ פרטני מבעל מקצוע המתמחה בתחום, ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה ושימוש שנעשים על בסיס התכנים המופיעים באייטם הינה באחריות המשתמש/ת בלבד