לוח הופעות ואירועים

ימי הרדיו של שנות ה-30 - ג'אז חם 2024

ימי הרדיו של שנות ה-30 - ג'אז חם 2024 קרדיט: Mylene Morize / Chen Wagshall

Angela van Rijthoven &Galaad Moutoz& Eli & The Chocolate Factory (אמסטרדם/ פריז / תל אביב)

קפיצה מסעירה לשנות ה- 30', לימים שבהם הרדיו היה פס הקול של היום יום. Angela van Rijthoven (אמסטרדם) יחד עם ששת חברי ההרכב Eli & The Chocolate Factory בביצוע תור הזהב של הרדיו האמריקאי- חגיגה של רומנטיקה ונוסטלגיה, מלטפת ומקפיצה גם יחד!

גלן מילר ניגן את Moonlight Serenade לואי ארמסטרונג הפגיז עם להיטים כמוWhen You're Smiling  ובילי הולידיי ניחמה את הלבבות השבורים עם.Our Love is Here to Stay  את תור הזהב של הרדיו האמריקאי יחיו על הבמה ששת חברי ההרכב Eli & The Chocolate Factory ותשיר איתם Angela van Rijthoven אחת מזמרות הג'אז האהובות בהולנד. עם המון כריזמה ודיוק מוסיקלי היא מגישה גם את השירים המוכרים ביותר עם שמחת חיים וקצב ייחודיים. בקולה הנלהב היא מביאה השראה לקהל ולנגנים, שיחד יבצעו שירי סווינג ישנים ואהובים. זמרת הרפתקנית, שלא מפחדת לקחת סיכונים על הבמה בכל הנוגע ללחנים ולאלתור. היא אף פעם לא שרה 'סטנדרטי'.

מרבית מופעי ההרכב של Eli & The Chocolate Factory הם מבוססי רפרטואר על המקצבים והמוסיקה הפוליפונית של ניו-אורלינס: אלתור קבוצתי והתרחשות ספונטנית. שירי בלוז ישנים, ספיריצ'ואלס, שירי אהבה משנות העשרים וריקודי צ'ארלסטון משיקגו הנפגשים במופע מגוון ועשיר של מוסיקה כריזמטית וצבעונית שכנראה תישאר לנצח: הג'אז של ניו-אורלינס ושנות העשרים.

בהשתתפות:
Angela van Rijthoven שירה (אמסטרדם)
Galaad Moutoz פסנתר (פריז)
אלי פרמינגר חצוצרה
אמנון בן ארצי טרומבון 
ג'ס קורן סקסופון
אילן סמילן בנג'ו
טל קוהן קונטרבס
רני בירנבאום תופים

הופעות קרובות

עיר
תאריך
מיקום
חיפה
שבת 27.07.2024 21:00
בית אבא חושי חיפה רח' אבא הלל סילבר, 71