הדלקת הנרות הגדולה של ישראל: מחלבת טרה מזמינה את הציבור להדלקת נרות יומית המונית לאיחוד לבבות ולהודות ל-"מלאכים בלבן", הצוותים הרפואיים אשר עובדים לילות כימים בשמירה על בריאות הציבור. 

בפעם הראשונה בישראל, תקיים בחנוכה טרה מדי ערב, אירוע הדלקת נרות חגיגית, שישודר היישר מהמרכזים הרפואיים השונים בישראל, בו זמנית בכל ערוצי התקשורת, כאשר בכל הדלקה יוקדש נר לבן אחד בחנוכייה, עבור "המלאכים בלבן".

טקס הדלקת הנרות יתקיים לאורך ימי החג (למעט שישי-שבת) בשעה 19:55 לערך, וישודר מרחבת המרכזים הרפואיים השונים בישראל. לטקס יצטרפו הצוותים הרפואיים מבתי החולים בהנחיית מגוון אמנים, בהם: אורי פפר ויעל גולדמן, אסי ישראלוף, משה פרץ ואגם בוחבוט, רותם כהן, רמי קליינשטיין ועוד. הטקס ישודר בו זמנית בערוצי הטלוויזיה, תחנות הרדיו, אתרי החדשות וכן בעמודי הפייסבוק והאינסטגרם של טרה.

כמו כן, טרה מזמינה את הציבור להעלות לאתר 'מלאכים בלבן' תמונות מהדלקת הנרות הביתית שלהם, כאשר על כל תמונה תיתרם חבילה של מוצרי חלב לצוותים הרפואיים. החלוקה תתבצע במגוון בתי חולים מצפון ועד דרום לאורך ימי חג החנוכה. 

יהודה פורטה, מנכ"ל טרה מסר: "חשוב לנו שבחג הזה, עם ישראל ידליק את נרות החנוכה יחדיו, ויצדיע לאנשי הצוות הרפואי, שעושים עבודת קודש לבריאות הציבור. כפי שעשינו עם פרוץ המשבר, גם עתה נוקיר תודה למלאכים בלבן ונעניק להם אלפי חבילות של מוצרי חלב של טרה. פרויקט זה הוא הדרך שלנו לאפשר לציבור לומר תודה".