ניסוי שנעשה ביוון לתרופה הישראלית נגד נגיף הקורונה, מתקרב לסיומו. ינון מגל ובן כספית שוחחו על כך בתוכניתם ברדיו 103FM עם פרופסור נדיר ארבר, אשר פיתח את תרופת הפלא, שחשף: "אנחנו עובדים על התרופה הזאת כבר 25 שנים ובניגוד לשאר התרופות - היא לא משתקת לגמרי את מערכת החיסון. אנחנו עורכים בימים אלה את המחקר האולטימטיבי". בשלב השני לניסוי, נמצא כי יעילות התרופה עומדת על כ־93 אחוזים נגד קורונה.

פרופסור ארבר הרחיב: "כמו שאתם יודעים, קורונה זה שפעת עם יחסי ציבור וזה נכון לגבי 95% מהחולים, שלא צריכים שום טיפול מעבר לתסמינים. אצל חמישה אחוז זו יכולה להיות מחלה קשה וזה קורה אחרי חמישה עד שבעה ימים, מסיבות שאנחנו לא יודעים". עוד אמר: "זו יכולה להיות מחלה מאוד קשה ומערכת חיסון משתוללת במיוחד בריאות. התרופה הזאת לא משתקת לגמרי את מערכת החיסון אלא משתמשת במנגנון פנימי של הגוף שדואג לכך שהיא תפעל בצורה תקינה". 

פרופסור ארבר התייחס לניסוי האחרון שבוצע בחולי קורונה ביוון בתרופה החדשה: "עשינו את הניסוי בשלושה בתי חולים מובילים באתונה. החוקר הראשי לא היה קשור אלינו בכלל". עוד הוסיף ואמר כי במסגרת הניסוי נבדקו שני מינונים של התרופה כדי לברר מה המינון הכי יעיל: "החוקרים ביוון מאוד מרוצים מהבטיחות וחושבים שהתרופה יעילה. כדי לדעת את זה בצורה סופית אנחנו מתחילים מחקר אולטימטיבי שמשווה את התרופה שלנו מול פלסבו", אמר. 

כשנשאל מתי להערכתו יוכל הציבור ליהנות מן התרופה, השיב פרופסר ארבר: "עברה שנה מהרעיון ועד סיום הפאזה השנייה, אני מעריך שעד סוף השנה נוכל לסיים את השלב הבא". עוד ציין: "אני חייב להודות למשרד הבריאות ולכל אלה שעזרו לנו, שבה בעת שהקפידו על הבטיחות הקלו על דברים ברגולציה, סיימנו את הפאזה הראשונה בישראל שכללה 35 חולים". יחד עם זאת, אמר כי רוב החולים לא יזדקקו לתרופה: "כל אחד יכול לקחת אבל הרוב לא צריכים אותה. אני משוכנע שהתרופה בטוחה אבל צריך לתת אותה למי שצריך".