ראש הממשלה נפתלי בנט אמר הערב (רביעי) כי הוא "צופה שבחודשיים הקרובים יגיע האישור המיוחל לחיסון נגד הקורונה לבני 12-6 ואז ודאי נעשה את זה".

הדברים נאמרו במסגרת מפגש בשידור חי עם בני נוער בעמוד הטיקטוק שלו על החזרה ללימודים ברקע המאבק בנגיף הקורונה, החיסונים, מתווה החינוך והתו הירוק.

"כשאתה מנהל מגיפה, מתמודד מול מגיפה כל הזמן צריך לקבל החלטות באי ודאות, עלות מול תועלת של סיכונים", הסביר בנט כשנשאל מדוע עד עכשיו לא אושר החיסון לקבוצת הגיל הנ"ל.

בנט (צילום: אוליביה פיטוסי)
בנט (צילום: אוליביה פיטוסי)

"לכן לקחנו החלטה נועזת שישראל תהיה החלוצה העולמית בחיסון שלישי,אבל זה לא היה הימור, אלא החלטה מושכלת אחרי שצללנו לעומק. אני מאמין שבקרוב יהיה אפשר להעניק חיסונים לילדים מעל גיל 6 ועד 12, כמובן אקח את בני דוד, היחיד שעוד בטווח הגילים הזה להתחסן, אבל בעניין הזה הרגשתי שזה יהיה סיכון גדול מדי בהיעדר ידע בשלב הזה. יש דברים שאני מוכן לקחת סיכון, במקרה הזה לא", הוסיף.

בשידור השתתף ד"ר מאיר אליה עזרא, רופא משפחה ויו"ר מיזם "מחוסגן", שנתן מענה מקצועי לשאלות הצעירים בנושאים השונים. כמו כן, במהלך המפגש הוזמנו יוצרי תוכן בולטים בטיקטוק לעלות לשיחה ולשאול שאלות בנושא ההתמודדות עם נגיף הקורונה.