נתוני התחלואה מנגיף הקורונה בישראל ממשיכים להיות גבוהים על רקע גל ההתפרצות השישי של המגיפה. אתמול אותרו 10,478 נדבקים חדשים. שיעור הנדבקים היומי עומד על 30.2%. במקביל, מקדם ההדבקה ממשיך לרדת והגיע ל־1.02. עוד עולה מהנתונים כי מספרם של החולים שבמצב קשה עלה ל־366, ובהם 50 מונשמים. מפרוץ המגיפה נפטרו 11,055 ישראלים שנדבקו בקורונה.

בעקבות העלייה במספר החולים שבמצב קשה, גם העומס במחלקות הקורונה בבתי החולים ברחבי הארץ כבר מורגש. במרכז הרפואי לגליל שבנהריה מאושפזים נכון לאתמול 58 חולי קורונה, ומתוכם 20 חולים במצב קשה כולל מונשם אחד, 5 במצב בינוני ו־33 במצב קל. במרכז הרפואי זיו שבצפת ישנם 19 מטופלי קורונה ובהם 7 במצב קשה, 9 במצב בינוני ו־2 במצב קל.

כזכור, פרויקטור הקורונה פרופ' סלמאן זרקא הזהיר שלשום כי "הגל השישי ממשיך להתפשט בארץ, ויש וריאנטים חדשים של הנגיף שמתפשטים כל הזמן. בימים האחרונים דווח על וריאנט חדש בהודו ובמדינות נוספות". לדבריו, "המוטציה הזו משתייכת לקבוצת האומיקרון, אבל היא מידבקת יותר. אנחנו עוקבים אחרי הווריאנט הזה. אני מבקש מהציבור שנוסע לחו"ל וחוזר לארץ לעשות בדיקת PCR ולא בדיקת אנטיגן".