רשת החדשות האמריקאית CNN הודיעה כי שלושה מעובדיה פוטרו מאחר שלא התחסנו נגד נגיף הקורונה. על פי מדיניות הקורונה של CNN, העובדים נדרשים להתחסן כדי להגיע למקום העבודה, אולם ההנהלה הבהירה כי היא מסתמכת על האמון בעובדים ולא תבקש הוכחה לכך שהם אכן קיבלו את החיסון.

לפי נשיא הרשת ג'ף צוקר, בשבוע החולף התגלו שלושה עובדים בלתי מחוסנים שלא מילאו אחר ההוראות - והם פוטרו. "אני רוצה להיות ברור - יש לנו מדיניות של אפס סובלנות בעניין הזה", הדגיש צוקר במזכר פנימי לעובדים.

מהדיווחים בארה"ב עולה כי מדובר במקרה ראשון מסוגו בתאגיד גדול, והוא מגיע על רקע העלייה בתחלואה בשל זן דלתא, כאשר מדינות שונות בארה"ב, ובהן ניו יורק וקליפורניה, הודיעו כי הן מחייבות עובדים במגזר הרפואי והציבורי להתחסן כדי לשמור על מקום עבודתם.

בתוך כך, ביום שישי נרשמו יותר מ־100 אלף מקרי הידבקות חדשים בארה"ב. זו הפעם הראשונה שנחצה רף 100 אלף הנדבקים ביום מאז פברואר האחרון. כמחצית מכלל החולים והמאושפזים החדשים נמצאים במדינות הדרום.

ניקול אתרטון, אחות חדר מיון ממיסיסיפי, סיפרה לסוכנות רויטרס כי היא מתכוונת להתפטר מבית החולים משום שאינה אינה יכולה לראות את הסבל שהמגיפה גורמת לקהילה המקומית.

למרות המצב החמור, מושל פלורידה רון דה סנטיס המשיך בהתנגדותו להטלת מגבלות או חובה לעטות מסיכות, על אף שהמדינה רושמת את השיאים הקשים ביותר מאז פרוץ המגיפה. "או שתהיה לנו חברה חופשית או שתהיה לנו מדינה עם ביטחון ביו־רפואי. בפלורידה, אנחנו מדינה חופשית. אנשים יהיו חופשיים לעשות את הבחירות שלהם", אמר.