אנחנו יכולים להיות הכי מקצועיים במה שאנחנו עושים, אך קורה לא מעט פעמים שאנחנו פשוט לא מצליחים לשווק את עצמנו ללקוחות שלנו. לכן חשוב להבין ולהבדיל בין סוגי השיווק השונים ולדעת לבחור נכון את סוג השיווק המדויק ביותר לנו ולעסק שלנו אשר ישרת אותנו הכי נכון.
בראיון דיברנו על סוגי השיווק והמכירות השונים הקיימים בשוק, 

אבינועם ממליץ בחום על שיווק ישיר / שיווק מיידי – עם דגש על שיווק תוצאתי, ופחות על תדמית. 
דויד ואבינועם דנו בקושי שיש לאנשים בכלל ולבעלי עסקים בפרט להביא את עצמם לעולם ולדאוג לכך שידעו מי הם, ישנן דרכים בהן אנחנו יכולים להעצים את עצמנו, תוך שאנו עוקפים את מסלולי הגאווה והיוהרה, שאינם מועילים. 
אחת הדרכים לכך; להתראיין, להצטלם, להופיע, לדבר על התחום המקצועי שלנו, ולתת לאנשים וללקוחות להתחבר אלינו באופן אותנטי דרך הידע שאנו מביאים, הידע הייחודי לנו.
שחר מסביר שכיוון שמאוד קשה לנו לקבל "לא", פעולות השיווק המקדימות מהוות סוג של חיזור מול הלקוחות והכנה לקראת המכירות בפועל. תהליך המכירה הופך לקל יותר, עם אחוזי המרה ("כן") גבוהים יותר.
שיטת שלושת השלבים שלו היא: זיהוי קהל היעד, לזהות מה הקהל הזה רוצה, לספק להם את מה שהם רוצים-צרכים.
כלי המכירה משמשים בעלי עסקים, אך לא רק אותם. אנו עושים שימוש בכלי מכירה ושכנוע בראיון עבודה, מול המרצה באוניברסיטה, עם חברים, ועם בני משפחה. מדובר בשריר שכדאי לאמן אותו.
מידע נוסף באתר האינטרנט של אבינועם שחר. שיהיה בהצלחה.
http://www.avinoams.co.il
חזרו לבקר שוב ובהקדם בזירת המומחים של מעריב ואסקימו TV. התכנים שלנו – הידע שלכם!