איציק דוידוביץ', מנכ"ל 'סמל תקשורת', התארח ביום טלוויזיה מיוחד בהנחיית יורם שיפר באולפני אָסקימוTV שבתל אביב והציג בפנינו עולם ומלואו – עולם של פרסום ואירועים לעולם החרדי בלבד!
מסתבר שלעולם החרדי יש חוקים משלו גם כשמדובר בפרסום ושיווק. לכן כאשר חברה מסוימת מעוניינת בחדירה לסגמנט הלקוחות החרדי, מומלץ מאד שתפנה למשרד פרסום המתמחה בתחום, משרד המכיר את התרבות המיוחדת ומבין את צורת החשיבה של לקוחות הקצה שלו.
יורם שיפר התעניין ושאל את איציק דוידוביץ', מדוע דווקא 'סמל תקשורת' תתאים לשווק למגזר החרדי יותר מאשר כל חברת פרסום ושיווק אחרת?

התשובה היתה קצרה, כנה והכי נכונה שיש, איציק מגיע מהמגזר החרדי ובתור אדם חרדי הוא מבין את לקוח הקצה אליו הוא מפרסם ואת הרקע ממנו מגיע. על ידי היכרות עמוקה זו, יודע איציק באילו אמצעים, מקומות ושפה פרסומית לגשת ולדבר אל אותו לקוח.
כששאל יורם את איציק מהו הטיפ הכי חשוב שהוא יכול לתת במתנה לכל אותם בעלי חברות ועסקים שרוצים לפרסם ולחדור אל פלח השוק החרדי, ענה איציק: פשוט גייסו אדם חרדי שילווה אתכם ואת התהליך. הוא ידע לדייק אתכם על סוגי מגזרים (חסידים, ספרדים, אשכנזים וכו') ויחדד אתכם על כל הדקויות שאתם כחילונים פשוט לא מודעים אליהן.
רוצים להתייעץ עם איציק דוידוביץ'? צרו איתו קשר [email protected]
חזרו לבקר שוב ובהקדם בזירת המומחים של מעריב ואסקימוTV. התכנים שלנו – הידע שלכם!