אלון שדות, יו"ר שדות תיירות בע"מ, התארח ביום טלוויזיה מיוחד בהנחיית יורם שיפר באולפני אָסקימוTV שבתל אביב וגרם לכולנו לפנטז על החופשה הבאה, ולא, ממש לא בחו"ל – אלא דווקא פה בארץ!

אלון שדות מספר ליורם שיפר שהרעיון לפתיחת חברה העוסקת בתיירות פנים, הגיע בכלל מעסק אחר שהיה ברשותו – כפר נופש ליד הכנרת.
מכמה ימים של מענה טלפוני הוא הבין שברגע שאין לו מקום בכפר הנופש שלו, הוא "מפסיד" פניות רבות של נופשים אופציונליים. החליט וקיים – אלון הלך ופתח חברת תיירות פנים בכדי לתת מענה לכל אותן אנשים שרוצים חופשה בארץ ולא מוצאים מקום או דיל שווה באמת.

בנוסף לעיסוק החברה בתחום תיירות הפנים למגזר הפרטי, חברת שדות תיירות בע"מ מתמחה גם בתיירות למגזר העסקי ויודעת ליצור ימי כיף עם תוכן, חופשות מאורגנות ואירועים לחברות גדולות בכל רחבי הארץ.
אז אם שאלתם את עצמכם, מהי תיירות תוכן? ובכן, תיירות תוכן היא "חופשה עם נושא" כמו למשל חופשה בנושא ספורט. באותה חופשה ספורטיבית יקבלו הנופשים חבילות במלונות ספורט, מחירים אטרקטיביים על פעילויות ספורטיביות בסביבת המלון ואולי אפילו פגישת יעוץ אחד על אחד עם תזונאי\ת.
כמו נושא הספורט ישנם עוד נושאים רבים כגון נופשים למשפחות עם ילדים, אקטואליה, כנסים אלטרנטיביים.
הדבר הכי מעניין בכל זה, הוא שעם כל השירות הטוב, הדאגה שהלקוח יקבל את הדיל הכי טוב, במלון הכי טוב, עם החדר הכי טוב והאוכל הכי טעים... המחיר לנופש יוצא זול יותר מהמחיר שניתן לקבל בכל דלפק מלון או אתר אינטרנט.
אלון לא סיים את הראיון מבלי לתת לכם טיפ קטן כדי שהחופשה שלכם תצלח ולא תיהרס עוד לפני שהתחילה, שימו לב שאתם מארגנים לילדים משחקים ודברים שיעסיקו אותם ברכב, כל הדרך עד לבית המלון.
חופשה נעימה!
לפגישה עם שדות תיירות בע"מ לחצו >> www.sadotours.co.il
חזרו לבקר שוב ובהקדם בזירת המומחים של מעריב ואסקימוTV. התכנים שלנו – הידע שלכם!