בראיון מרתק שצולם באולפני אסקימו TV, מספר דר' אביעד דוידוביץ' לחניתה שושן על מעגלי כוח והעצמה למטפלים ומאמנים ומה הם בעצם נותנים לכל אותם מאמנים ומטפלים המשתתפים בהם.

מטפלים ומאמנים, ובפרט מטפלים בשיטות אנרגטיות, נמצאים זמן רב סביב מטופלים בצורת טיפול של אחד על אחד – מטופל ומטפל.
הרבה פעמים מדובר במטופלים בעלי אנרגיה ותדר נמוכים, דבר שעלול לגרום למטפלים לעייפות, שחיקה וריקון אנרגטי לא פשוט, שקשה למלא חזרה בצורה עצמאית.

מעגלי הכוח וההעצמה למטפלים ומאמנים מתקיימים אחת לשבועיים והם המקום להתמלא באנרגיות גבוהות וחדשות ובתובנות על עצמם, על החיים שלהם ואף על המטופלים שלהם.
אביעד מספר שגם למטפלים ולמאמנים שלמדו הרבה על המקצוע שלהם, לפעמים יש חסרים אנרגטיים והמעגלים הללו הם המקום שלהם להתרומם, להתפתח, לקבל כלים של התמודדות ולהשלים את עצמם אנרגטית בתוך קבוצת אנשים שיוצרת חוויה בין אישית מדהימה!
זה המקום להיות עם מטפלים ומאמנים כמותם, עם תדר גבוה כמו שלהם, לדבר ולהתייעץ על כל מה שהם מרגישים בו צורך, ללמוד להגן על עצמם ולא לקחת את הבעיות של המטופלים איתם הביתה בכדי לא להגיע לקריסה רגשית אנרגטית.
אנחנו אף פעם לא נמצאים בשיא ההתפתחותי שלנו, תמיד יהיה לנו לאן לגדול ולהתפתח, והמעגלים הללו הם המקום לכך. זה המקום להטען אנרגטית, ללמוד ולהתפתח אל המטפל או המאמן הכי טוב שאתם יכולים להיות!
לעוד פרטים על מעגלי כוח והעצמה למטפלים ומאמנים >> http://circlepe.co.il
חזרו לבקר שוב ובהקדם בזירת המומחים של מעריב ואסקימו TV. התכנים שלנו – הידע שלכם!