מערכות היחסים יציבות ומאפשרות ביטחון. הקריירה תעסיק אתכם בימים הקרובים וצפויה נטייה לחוסר שקט - אתם זקוקים לחופש ולמרחב בתפקידכם. מולד הירח בבית הקריירה בשישי־שבת פותח חודש תזזיתי בתחום.
שבת אחר הצהריים עד שני צפויים להיות רגישים מבחינה חברתית וטובים להתנדבות; בשני בצהריים עד רביעי האנרגיה שלכם תתחזק. אתם רוצים לבטא את עצמכם אך העיתוי לא מאפשר; ברביעי אחר הצהריים עד חמישי הירח במזלכם יחזק את המתיחות בקריירה.

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

קשרים שמשפיעים על הקריירה עשויים להשתנות. אתם יוזמתיים וזקוקים לעצמאות בקריירה. זהו זמן טוב להשתדרג ולקדם את עצמכם. הסמכות שלכם מורגשת, נסו לא להעמיס על עצמכם אחריות. הירח המלא בשבת יחזק את נוכחותכם וייתכן שיגרום להצפות רגשיות.
בשישי האווירה בבית ובמשפחה סוערת. התקשורת מתוחה, נסו לא להיכנס לדרמות; בשני אחר הצהריים עד רביעי היחסים בעבודה יחזקו ויאזנו אתכם; בחמישי צפויים רגישות במערכות יחסים וצורך 

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

אתם סמכותיים ודומיננטיים בתפקיד שאותו אתם ממלאים והשפעתכם בולטת. אתם נוטים לקחת אחריות יותר מהרגיל ומרגישים עומס. הירח המלא בשבת יביא עמו רגישות בבית ובמשפחה וכן הצפות רגשיות.
בשישי תהיו דומיננטיים בסביבה הקרובה ותהיה נטייה לדרמות מול קרוביכם; בשני אחר הצהריים עד רביעי ייתכנו הזדמנויות או התחזקות ביחסים הרומנטיים; חמישי צפוי להיות אינטנסיבי ולחוץ בעבודה. נסו לא להעמיס על עצמכם יותר מדי.

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

אתם חשים אחריות ועומס, ויש נטייה לירידת אנרגיה. ייתכנו אף עצבות ופסימיות. לקראת הירח המלא ייתכנו הצפות רגשיות, תנו לרגשות לעלות ולהשתחרר, כחלק מניקוי רגשי עמוק.
בשישי תהיה נטייה לבזבוז ולהוצאות בלתי צפויות; בחמישי צפויה רגישות גבוהה ביחסים רומנטיים או ביחסים עם הילדים, וייתכנו מתיחות ואינטנסיביות רגשית. תחושו צורך במרחב ובפרטיות

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

זהו שבוע של חשבון נפש. יש לכם נטייה לבדיקה וסדר פנימיים ותחושת אחריות וכובד רגשי, ייתכן שזה קשור לכספים שמגיעים אליכם או ליחסים האינטימיים. מערכות יחסים נמצאות בשינוי, ואתם חשים צורך במרחב ובחופש. הירח במזלכם בשישי יגרום לרגישות ודרמות במערכות יחסים. הירח המלא בשבת עד שני יגרום לרגישות בתחום הכלכלי - חובות או כספים שצריכים להגיע אליכם. בחמישי האווירה בבית ובמשפחה תהיה טעונה ואינטנסיבית וצפויה מתיח

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

הירח המלא במזלכם בשבת מביא עמו הצפות רגשיות ותהליך של ניקוי ושחרור, בעיקר במערכות יחסים. תיתכן מתיחות ביחסים בימים אלו, נסו לא לקחת את הכל באופן רגשי.
שישי צפוי להיות רגיש וייתכנו דרמות פנימיות; שני אחר הצהריים עד רביעי צפויים להיות טובים לאיזון כלכלי, למשא ומתן עם ממונים ולהטבות שכר; חמישי צפוי להיות אינטנסיבי עם קרוביכם, קחו לעצמכם מרחב.אתם סמכותיים ולוקחים על עצמכם הרבה אחריות בעבודה. השתדלו להציב גבולות כדי לא להיפגע מבחינה פיזית. ביחסים הרומנטיים נדרשים מרחב ושינוי. הירח המלא בשבת מביא עמו הצפות רגשיות ושחרור רגשות. מדיטציות ועבודה על הגוף יכולים להקל עליכם.
בשישי תהיו דומיננטיים מבחינה חברתית, אך נדרשת סבלנות רבה יותר מהרגיל; בשני אחר הצהריים עד רביעי הירח במזלכם יחזק את מערכות היחסים הרומנטיות; חמישי צפוי להיות מורכב מבחינה

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

ביחסים בבית ובמשפחה נדרש שינוי ויש צורך במרחב ובחופש. אתם פעילים ויוזמים ביחסים. אלה ימים טובים לביטוי יצירתי. למרות נטייתכם לקחת אחריות, נסו לא להעמיס על עצמכם. אתם שירותיים ומעניקים עזרה, שמרו על גבולות.
בשישי תהיו דומיננטיים בתפקידכם, נסו להימנע מתגובות מוגזמות; בשני אחר הצהריים עד רביעי צפויה רגישות, בעיקר ביחסים במשפחה; בחמישי הירח במזלכם יגביר את האינטנסיביות ואת המתיחות בבית ובמשפחה.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

אתם דומיננטיים בבית ובמשפחה, לוקחים על עצמכם מחויבות ואחריות. ביחסים עם קרובים נדרש שינוי ויש צורך במרחב ובחופש. אתם פעילים ויוזמים בסביבה הקרובה. הירח המלא בשבת מביא עמו רגישות בקריירה, ייתכן שיהיה עומס של משימות.
בשישי תהיה לכם נטייה להיכנס לדרמות. אתם דעתניים אך נסו לשמור על טקט; שני אחר הצהריים עד רביעי יהיו טובים ביחסים החברתיים; בחמישי היחסים עם קרובים יהיו רגישים, ותצטרכו להתנתק ולהיות עם 

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

ייתכנו הוצאות בלתי צפויות ושינויים כלכליים. נדרש מכם להיות יצירתיים. אתם לוקחים על עצמכם אחריות ומחויבות אך השתדלו להוריד מעצמכם עול של אחרים. הירח המלא בשבת גורם להצפות רגשיות ומשפיע על הראייה ועל ההסתכלות. אתם נוטים להיות רגשניים וקשה לכם להיות תכליתיים.
בשישי חשוב להקשיב ללב ולהימנע מדרמות; שני אחר הצהריים עד רביעי יהיו טובים ליחסים בקריירה, לשיתופי פעולה כלכליים ועסקיים ולמשא ומתן; חמישי צפוי

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

מרס, ונוס ופלוטו במזלכם מאתגרים אתכם במערכות יחסים ומביאים אתכם לשינויים מרחיקי לכת. אתם זקוקים למרחב ולחופש יותר מתמיד. יש מתיחות ביחסים ועליכם להגיע להכרעות לגבי המשך הדרך. הירח המלא בשבת יביא עמו הצפות רגשיות, סדר ובדיקה פנימיים. תנו לרגשות לעלות ולהשתחרר, שכן אתם בתהליך ניקוי.
שישי צפוי להיות מתוח במערכות יחסים וילווה בנטייה לדרמות; בשני אחר הצהריים עד רביעי ראייתכם תתבהר; חמישי צפוי להיות אי

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

ימים של חשבון נפש ונטייה לקחת אחריות ומחויבות. במערכות יחסים צפויות הצפות רגשיות בהשפעת הירח המלא מולכם. זהו זמן למנוחה, למדיטציות, לאומנויות לחימה, ליצירתיות ולכל דבר שיכול לאזן אתכם. הירח המלא בבית הזוגיות ישפיע על מערכות יחסים, נסו לא לקחת אחריות על אף אחד אחר חוץ מעצמכם. 
בשישי תהיו דומיננטיים ומשפיעים בעבודה אך תהיה נטייה לדרמות; בשני אחר הצהריים עד רביעי תוכלו להבין את המצב ולקבל החלטות. 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>