מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

האנרגיה מתחזקת. ביטוי עצמי ישיר וכן יכול לרפא אתכם ולחזק את האומץ שלכם להתחבר לרצון שלכם.

בשישי עד ראשון ענייני בריאות יעסיקו אתכם, הקשיבו לגוף ופעלו בהתאם; בשני־שלישי יידרשו איזון והקשבה במערכות יחסים, רצוי להיות ישירים וכנים מול הצד השני; רביעי־חמישי צפויים להיות טעונים, רגישים ואינטנסיביים.

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

ביחסים חברתיים ביכולתכם להוביל קבוצות וקהילות, אך אתם חשים צורך לשמור על גבולות עם אחרים. הרגישות החברתית גבוהה וסמכותכם מורגשת. זהו זמן טוב להתנדבויות קהילתיות וחברתיות.

בשישי־ראשון תהיו ביקורתיים כלפי עצמכם ותתקשו להתבטא מבחינה יצירתית; בשני־שלישי תחושו צורך באיזון ביחסים בעבודה. יש מתיחות בין הרצון לרצות לבין עמידה על דעתכם; רביעי־חמישי צפויים להיות אינטנסיביים במערכות יחסים.

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

סגירות מעגלים ביחסים בקריירה. סמכותכם מורגשת, אתם דומיננטיים חברתית וביכולתכם להוביל מהלכים בקבוצות ובקהילות.

בשישי עד ראשון האווירה בבית ובמשפחה ביקורתית, והרגישות בבית תשפיע על העשייה בקריירה; בשני־שלישי ליקוי הירח עשוי להביא הזדמנויות חדשות ביחסים רומנטיים; רביעי־חמישי צפויים להיות רגישים בעבודה ובקריירה. האינטנסיביות הרגשית משפיעה על העבודה, אתם חשים צורך להפחית את הלחץ.

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

אתם דומיננטיים ומובילים בקריירה ונדרשים להיות כנים וישירים. הסתכלות לא כנה על המצב תכניס אתכם לפנטזיות ותתקשו לממש את רצונכם.

בשישי עד ראשון הסביבה הקרובה נוטה להיות ביקורתית ואתם נוטים להחמיר עם עצמכם; בשני־שלישי שינוי ביחסים המשפחתיים ישפיע על העשייה ועל הקריירה שלכם; רביעי־חמישי צפויים להיות אינטנסיביים ביחסים הרומנטיים או ביחסים עם הילדים. ייתכנו ניתוקים וסגירות מעגלים.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

האנרגיות מתחזקות. חשוב שתהיו אמיצים, כנים וישירים ולא תפחדו לומר את אשר על לבכם. אתם נוטים להיות דעתניים, אך חשוב להתחבר ללב ולא רק להיות צודקים.

בשישי עד ראשון התחום הכלכלי יהיה מאתגר, נדרש סדר; בשני־שלישי ליקוי הירח ישפיע על היחסים עם הסביבה הקרובה, ותחושו צורך באיזון ובהצבת גבולות; ברביעי־חמישי האווירה בבית ובמשפחה צפויה להיות אינטנסיבית וטעונה. ייתכנו ניתוקים וסגירות מעגלים.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

במערכות יחסים נדרשים גבולות ברורים. הנטייה לדפוס של מטפל־מטופל ביחסים לא בריאה לכם. ייתכנו סגירות מעגלים ופרידות. צפויה התחזקות פנימית, אבל נדרשת מכם כנות לגבי רגשותיכם ועמדתכם. הירח במזלכם יגביר את הרגישות במערכות יחסים ואת הקונפליקטים, השתדלו לא להיות ביקורתיים מדי. ליקוי הירח בשני ישפיע על התחום הכלכלי.

ברביעי־חמישי צפויה נטייה לאינטנסיביות בסביבה הקרובה - אחים, בני דודים, שכנים.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

ליקוי הירח בשני במזלכם ישפיע על מערכות היחסים בחודשים הקרובים: היכרויות גורליות, פרידות. הדברים לא יישארו כפי שהיו. נדרשים כנות וחיבור לאמת.

שישי עד ראשון יוקדשו לטיהור רגשי, לסדר פנימי ולחיפוש גבולות. מומלצות מדיטציה, עבודה על הגוף ותזונה מאוזנת; בשני־שלישי ליקוי הירח במזלכם יגרום לאינטנסיביות ולהצפות רגשיות; ברביעי־חמישי תידרש תשומת לב לתחום הכלכלי. ייתכנו הוצאות בלתי צפויות, הקשיבו לאינטואיציות שלכם.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

השבוע צפויים סגירות מעגלים ביחסים או שינוי בגבולות. ייתכנו התאהבות או חוויה רגשית עוצמתית.

שישי עד ראשון יוקדשו לעזרה, נתינה והתנדבות, חשוב ורצוי לשמור על גבולות בריאים עבורכם; בשני־שלישי ליקוי הירח יגרום לרגישות גבוהה ביחסים ארוכי טווח, ויש צורך באיזון שיביא לשינויים שישפיעו עליכם בחודשים הקרובים; ברביעי־חמישי הירח במזלכם יגרום לאינטנסיביות ביחסים הרומנטיים, ייתכנו ניתוקים רגשיים או פיזיים וסגירות מעגל מתוך השלמה.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

סגירות מעגלים ביחסים משפחתיים. נטייה למניפולציות שמפעילות אתכם ושואבות מכם אנרגיות. אתם דומיננטיים והכנות והישירות הטבעיות שלכם בולטות במיוחד.

בשישי עד ראשון יטרידו אתכם משימות ומטלות שקשורות לקריירה. אלה ימים של סדר ובדיקה פנימיים; בשני־שלישי ליקוי הירח ישפיע עליכם מבחינה חברתית. ייתכן שמערכות יחסים ישתנו; רביעי־חמישי צפויים להיות אינטנסיביים.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

אתם נוטים לקחת על עצמכם אחריות ואשמה שקשורות לקרוביכם, שחררו מחויבות על אחרים והציבו גבולות ברורים לעצמכם ולסביבה.

בשישי עד ראשון גישה פרקטית ותכליתית תעזור לכם לעבור את הימים הללו, נסו לשמור על סדר והיגיון בריא; בשני־שלישי ליקוי הירח ישפיע על הקריירה, ובמיוחד על קשרים שקשורים בה, שמרו על גבולות נכונים מול אחרים; ברביעי־חמישי צפויה רגישות חברתית, עליכם לשמור על גבולות נכונים מול אחרים בקהילה או בארגונים.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

ייתכנו בזבוזים, אובדן גבולות בכל הנוגע להוצאות והכנסות. אתם דומיננטיים בסביבתכם הקרובה, וכנותכם וישירותכם מורגשות.

בשישי עד ראשון תחושו צורך בסדר ובבדיקה פנימיים ותתקשו להתייצב. נדרשים סדר ובקרה בכספים שמגיעים לכם כמו קרנות, ביטוחים וירושות; בשני־שלישי ליקוי הירח ישפיע על תפיסתכם לגבי מערכות יחסים. השקפת עולמכם משתנה ויכולה לשנות את מצבכם ביחסים בחודשים הקרובים; רביעי־חמישי צפויים להיות אינטנסיביים בקריירה.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

ייתכנו בלבול וחוסר ודאות ביחסים על רקע גבולות לא בריאים. ייתכנו סגירות מעגלים ביחסים מתוך השלמה.

בשישי עד ראשון היחסים יתנהלו בדינמיקה של מטפל־מטופל ונדרשים איזון וגבולות נכונים הדדיים; בשני־שלישי ליקוי הירח יביא איתו צורך באיזון של היחסים, שינויים עמוקים ביחסים צפויים בחודשים הקרובים; ברביעי־חמישי צפויה נטייה לגישה רגשית וקיצונית שתשפיע עליכם באופן חיובי. חשוב ונכון לראות את המצב בצורה חדה ולא מתפשרת.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>