מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

אתם דומיננטיים בסביבה הקרובה וצפויים הרבה גירויים, אינטראקציות ואינפורמציה. נסו לא להתפזר ולא לאבד פוקוס. זהו זמן טוב להיות עם קרוביכם.

שישי יהיה מלא באינטראקציות, גירויים ומידע, סננו את המיותר ואל תאבדו אנרגיה; שבת–ראשון צפויים להיות רגישים בבית ובמשפחה, ייתכן סביב הילדים; בשני–שלישי תחושו התחזקות אנרגטית ונוכחותכם תהיה דומיננטית. אלה ימים טובים לאנשי במה ונואמים; ברביעי–חמישי השתדלו להיות תכליתיים ומעשיים.

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

מרס ייכנס למזלכם ביום ראשון ויכניס אנרגיה, יוזמה ועשייה. תהיו דומיננטיים ותובילו מהלכים. נדרשת תשומת לב לתחום הכלכלי, שכן יש לכם נטייה להתפזרות ולבזבוז, שמרו על גבולות נכונים.

בשבת־ראשון צפויות רגישות ותחושת שייכות ומשפחתיות; בשני־שלישי צפויות דרמות ותגובות מוגזמות בבית ובמשפחה, נסו להימנע מללבות את האש; ברביעי־חמישי רצוי להיות מעשיים ולהימנע מביקורת עצמית. ייתכנו חוסר שקט וחוסר מנוחה.

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

מקבץ פלנטות במזלכם מביא גירויים ואינפורמציה. ייתכנו לימודים ונסיעות קצרות או ארוכות מעבר לים. נסו להימנע מאובדן פוקוס ואנרגיה. הירח במזלכם בשישי יגביר את האקשן. יש הרבה רעש סביבכם, אז סננו את המיותר. כתיבה עשויה לאזן את חוסר השקט.

שבת־ראשון הם זמן טוב לשקול היטב את צעדיכם הכלכליים ולהימנע מבזבוז; בשני־שלישי תהיו דומיננטיים בסביבה הקרובה; ברביעי־חמישי האווירה בבית ובמשפחה תהיה ביקורתית ותלווה בחוסר סבלנות.

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

ייתכן עומס מנטלי שיביא לחוסר שקט ולחוסר מנוחה. כתיבה עשויה לאזן ולשחרר אתכם מעודף הגירויים.

את שישי מומלץ להקדיש להתבוננות פנימה; בשבת־ראשון הירח במזלכם יגביר את הרגישות; בשני־שלישי צפויים הכנסות ורווחים כלכליים, אך עלולות להיות גם הוצאות בלתי צפויות; ברביעי־חמישי ייתכן שתצטרכו לטפל בקרוביכם לכם ולדאוג להם, אך נסו לא לאבד אנרגיה.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

צפויות אינטראקציות חברתיות מרובות ונסיעות. אתם דומיננטיים מבחינה חברתית, ויש סביבכם הרבה אירועים ואקשן, אך נסו לא להתפזר ולא לאבד אנרגיה.

בשישי תחושו עומס גירויים; שבת־ראשון צפויים להיות רגישים, תחושו צורך להתכנס, והשהייה בבית תחזק אתכם; בשני־שלישי הירח במזלכם יחזק את נוכחותכם ויגביר את הדרמות. השפעתכם החברתית תורגש; ברביעי־חמישי נדרשים סדר ובדיקה בתחום הכלכלי כי יש לכם נטייה להתפזר ולבזבז, שמרו על גבולות נכונים.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

קשרים ויחסים בקריירה משפיעים עליכם, השתדלו לא להתפזר ושמרו על גבולות נכונים.

בשישי עומס אירועים ואינפורמציה יכול להביא לעומס מנטלי, סננו את המיותר; בשבת־ראשון צפויה רגישות חברתית; ברביעי־חמישי הירח במזלכם יגביר את הביקורתיות, את חוסר השקט ואת חוסר המנוחה. יש לכם נטייה לחשבון נפש ולביקורת עצמית, בעיקר במערכות יחסים.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

זהו שבוע טוב לנסיעות מעבר לים, לימודים, חוויות משמחות והיכרויות עם אנשים. אתם פתוחים ונהנים מחוויות מרחיבות לב שמשפיעות עליכם לטובה.

בשישי צפוי עומס גירויים, אינפורמציה, חוויות ונסיעות. סננו את המיותר; שבת־ראשון צפויים להיות רגישים בקריירה. האינטואיציות והרגישות שלכם עוזרות לכם להשפיע על אחרים ולתת להם להרגיש קרובים; בשני־שלישי תהיו דומיננטיים ומשפיעים חברתית; רביעי־חמישי יוקדשו לחשבון נפש.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

אתם נוטים לחשיבת יתר, שמובילה לחוסר שקט. ייתכנו התפזרות וחוסר פוקוס, נסו לסנן אינפורמציה מיותרת. כתיבה עשויה לעזור לאזן רגשות ומחשבות.

בשבת־ראשון צפויות רגישות גבוהה, הסתכלות רגשית ונטייה למצבי רוח; בשני־שלישי תהיו דומיננטיים בעבודה, הקשיבו ללב ולא לאגו בהחלטות משמעותיות. מורגשת התחזקות במעמדכם; ברביעי־חמישי צפויים רגישות חברתית, נטייה לביקורתיות, עומס גירויים וצורך להיות עם עצמכם.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

מערכות היחסים תוססות, וייתכנו הזדמנויות למפגשים ולהיכרויות חדשות לפנויים וחוויות משמחות למי שנמצא ביחסים.

בשבת־ראשון צפויים רגישות, אינטנסיביות רגשית וצורך בשייכות ובביטחון. אלה ימים טובים להתכנסות ולמנוחה; בשני־שלישי תורגש התחזקות אנרגטית ותהיו דומיננטיים, אך נסו לא לכפות את דעותיכם על אחרים; ברביעי־חמישי ייתכנו התפזרות וחוסר פוקוס. נסו לסנן את מה שלא חשוב, והיו תכליתיים ומעשיים.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

סביבת העבודה תוססת ומלאת עניין ואינטראקציות. נסו לסנן את המיותר ולא להתפזר ולאבד מיקוד.

שבת־ראשון צפויים להיות רגישים במערכות יחסים. תחושו ביטחון, שייכות, משפחתיות וחום; בשני־שלישי צפויה התחזקות רגשית, הקשיבו ללב ולא לאגו; ברביעי־חמישי כדאי לסגל גישה תכליתית ופרקטית. תהיה לכם נטייה לחשבון נפש, בדיקה וסדר וייתכן פיזור מחשבתי שייצור חוסר מיקוד.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

ביכולתכם להביא את הכישרונות שלכם לידי ביטוי.

בשישי תהיו דומיננטיים, נסו להתמקד ולא לאבד ריכוז ואנרגיה; בשבת־ראשון צפויה רגישות בעבודה, בעיקר למי שעובדים עם ילדים ומשפחות, ולמטפלים למיניהם; בשני־שלישי תיתכן נטייה לדרמה ולתגובות מוגזמות במערכות יחסים, אך ייתכנו גם חוויות רומנטיות משמחות; ברביעי־חמישי תהיה לכם נטייה לעודף חשיבה שתיצור חוסר שקט וחוסר מנוחה. ייתכנו חשבון נפש, בדיקה וסדר, נסו לא להחמיר עם עצמכם.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

האווירה בבית תוססת ועמוסה. ביחסים נדרשים גבולות ומיקוד. יש לכם נטייה להתפזר ולאבד פוקוס.

בשישי צפויה רגישות בבית ובמשפחה. העומס המנטלי ישפיע עליכם רגשית, סננו מידע מיותר; בשבת־ראשון צפויה רגישות וייתכנו חוויות רגשיות חזקות ונטייה לדרמטיות; בשני־שלישי תהיו יצירתיים ודומיננטיים; ברביעי־חמישי נדרשים חשבון נפש, בדיקה וסדר במערכות יחסים. יש צורך בגבולות ברורים. נסו לא להחמיר עם עצמכם ועם הצד השני.