הכתבה נכתבה בשיתוף גלובל תקשורת

היום ניתן לפרסם כמעט בכל פלטפורמה שתבחרו, בעיתון המקומי, על לוח מודעות וגם ברשתות החברתיות. נשמע לכם קצת מסובך? הגיע הזמן לשנות את כל מה שידעתם על פרסום מודעות עד היום. אנחנו נעזור לכם להבין איך מפרסמים מודעות בעידן הדיגיטלי, ונכיר לכם כלים חדשים מבית "גלובל תקשורת", שיעזרו לכם בעוד כמה דברים שקשורים לעסק שלכם. אז איך תשווקו את עצמכם בצורה הטובה ביותר? באיזה כלים תוכלו להשתמש? הכל כאן למטה. 

בעלי עסקים זה בשבילכם: כל החידושים בגלובל תקשורת (צילום: FREEPIK)
בעלי עסקים זה בשבילכם: כל החידושים בגלובל תקשורת (צילום: FREEPIK)

איך תפרסמו במערכת החדשה של אפקט המודעות?
גם אנחנו הופתענו לגלות כמה זה קל עכשיו. באמצעות המערכת החדשה של אפקט המודעות, תוכלו לפרסם מודעות בכל תחום בעיתונות הארצית והמקומית, בלי שום בעיה. החל מנדל"ן ומסחר ועד למודעות דרושים, אבל ומודעות משפטיות- הכל בקלי קלות. אז איך תעשו את זה? פשוט נכנסים למערכת הפרסום של אפקט המודעות, היחידה מסוגה בישראל, ושם אפשר לעשות הכל דרך האתר בקלות ובמהירות.
 
בעזרת המערכת הדיגיטלית, כל אחד יכול לפרסם מודעה בלי להרים טלפונים ולהתברבר בשיחות מיותרות- הכל אינטרנטי. בסיום התהליך תוכלו גם לפקח על הכל דרך הפורטל למפרסמים, שם ניתן לצפות במודעות שפרסמתם, בחשבוניות שלכם וכן גם להזמין עוד ועוד מודעות כאוות נפשכם.

קידום אינטרנטי 
נראה שהיום עולם הפרסום והשיווק שונה לגמרי ממה שהיה לפני 20 או אפילו 10 שנים. אם בעבר רק מודעה בדפי הזהב הספיקה לבעלי העסקים כדי להתפרסם, הרי שהיום המצב שונה בתכלית. בעידן שלנו, אי אפשר להצליח בלי אתר אינטרנט רשמי לעסק.

אתרי האינטרנט כל כך חיוניים להתפתחותם של עסקים, מאחר והם מאפשרים לגייס לקוחות נוספים ביעילות ולהפיץ את השמועה על אותם עסקים גם לקהלים חדשים. אם אתם מעוניינים לפרסם את השירותים שלכם, תוכלו ליצור אתר בקלות, עם Page Up - הכלי המושלם לקידום עסקים באינטרנט. תוכלו לבחור בין שירותי קידום בזירה הדיגיטלית הכוללים קידום לאתר, יצירת תוכן איכותי ועיצוב של דפי נחיתה.

כמובן שכל קידום עסקי לא שלם בלי מיתוג ברשתות החברתיות, שהפכו לשליטות החדשות של עולם העסקים. היום לא קיים בית עסק שמכבד את עצמו, שאין לו חשבון עסקי ברשת החברתית. אם אתם רוצים להצטרף לחגיגה, כדאי להישאר מעודכנים. עם Page Up מבית גלובל תקשורת, תוכלו תמיד להיות בעניינים, וליהנות משירותי קידום לאינסטגרם, לפייסבוק ולשאר הרשתות המובילות. 

Page Up - הכלי המושלם לקידום עסקים באינטרנט (צילום: גלובל תקשורת)
Page Up - הכלי המושלם לקידום עסקים באינטרנט (צילום: גלובל תקשורת)

טיפ לגיוס עובדים חדשים
נשאיר אתכם עם עוד טיפ קטן, ושווה לא פחות. בתור בעלי עסקים אתם וודאי מבינים כמה זה קריטי לגייס לשורותיכם עובדים איכותיים באמת. מזל שגם לזה יש פתרון, עם פלטפורמת אתר דרושים שתעזור לכם למצוא בדיוק את מה שאתם צריכים.

עם Ajobs תוכלו להיחשף למאגר ענק של מחפשי עבודה, שרק מחכים לעבוד אצלכם. התהליך מתבצע דרך אתר שהשימוש בו קל ונוח, בו ניתן לקבל מועמדויות ממגוון עובדים פוטנציאליים, לפרסם מודעות דרושים ולעדכן את הפרטים האישיים שלכם כדי למשוך עוד ועוד כוח אדם איכותי. נדמה שזה מעולם לא היה קל יותר.

מאגר ענק של מחפשי עבודה, שרק מחכים לעבוד אצלכם - Ajobs (צילום: גלובל תקשורת)
מאגר ענק של מחפשי עבודה, שרק מחכים לעבוד אצלכם - Ajobs (צילום: גלובל תקשורת)

הכתבה נכתבה בשיתוף גלובל תקשורת