הכתבה נכתבה בשיתוף iShield

בצעד הראשון בטיול שלכם - פספורט קארד ביטוח נסיעות לחו"ל
פסח תיכף כאן, ואחריו עונת התיירות המתקרבת ובאה עלינו לטובה, בה משפחות ישראליות רבות ירצו לנסוע לנפוש ולטייל בעולם. כחלק מההתארגנות לטיול הבא שלכם, חשוב שתזכרו להכניס את רכישת פוליסת ביטוח נסיעות כאחד מהצעדים הראשונים. פספורט קארד דרך איי שילד iShield ביטוח היא האופציה הטובה ביותר עבור כל משפחה ישראלית שמתכננת לנסוע לחוץ לארץ בכל תקופה בשנה. 

מי זקוק לפספורט קארד ביטוח חו"ל
בקצרה, כל מי שטס לחו״ל צריך את שירותי פספורט קארד ביטוח נסיעות . אי אפשר לנסוע לחוץ לארץ מבלי להיות מכוסים עם ביטוח רפואי מקיף, ומבין כל האופציות בשוק - פספורט קארד מוכחים בתור אלו שמציעים את הכיסויים הרחבים ביותר, השירותים הנוחים ביותר והפשוטים ביותר לתפעול. למה עוד שווה לבחור בפספורט קארד?

פספורט קארד טלפון מכירות ודרכי התקשרות
לא עוד דרכי התקשרות מסורבלות ומתישות - חשוב שתהיה לכם דרך התקשרות מהירה, אפקטיבית ופשוטה עם נותני השירות הביטוחי שתבחרו, ולכן פספורט קארד טלפון נמצאים במרחק שיחה או לחיצה על אפליקציית הוואסטאפ, וזמינים עבורכם עבור כל שאלה, התייעצות או בעיה. 

מדוע פספורט קארד ולא המתחרים?
ישנן מספר חברות המציעות ביטוח נסיעות לחו״ל. מהם היתרונות של פספורט קארד על פניהן?

התייעצות עם רופא אונליין 
כאשר קורה ואנו לא מרגישים במיטבנו בטיול, חולים בארץ זרה ולא בטוחים מה לעשות - טוב שיש כיסוי ביטוחי שמאפשר לנו לדבר עם רופא ישראלי, בעברית, שיעזור לנו להבין מה כדאי לעשות לאיזה טיפול יעזור לנו לחזור לעצמנו הכי מהר שיש. פספורט קארד מציעה למבוטחים שלו התייעצות עם רופא אונליין, 24 שעות ביום, 7 ימים בשבוע - כך שלא משנה באיזו שעה אתם חשים לא בטוב, הביטוח שלכם מכסה שיחת ייעוץ עם רופא. 

אפלקיציה שקל לתפעל 
כולנו מכירים את השירותים הבסיסיים בעיר המגורים שלנו - איפה הרופא, מאיפה מושכים כסף, וכולי. אך כשאנחנו מטיילים בחו״ל, אין לנו את המידע הזה וזה עלול ליצור מצבים מלחיצים ולא נעימים, ולבזבז לנו זמן יקר. האפליקציה של פספורט קארד מציעה לנו בין השאר עזרה באיתור רופאים, כספומטים ושגרירויות, כך שלעולם לא נרגיש לבד ותמיד יהיה מי שיעזור. 

כרטיס אשראי מיוחד
התעכבו לכם המזוודות? קרה ויש צורך בהוצאה רפואית שלא צפינו? כרטיס האשראי של פספורט קארד יכסה עבורכם את ההוצאות וישמור על הכסף שלכם איפה שהוא צריך להיות - בתוך הכיס שלכם. מדובר בכרטיס מגנטי נטען שתקבלו ברגע רכישת הפוליסה שילווה אתכם כל הטיול. 

הכי מקיף שקיים בשוק 
ביטוח הנסיעות של פספורט קארד עוקף את כל הביטוחים האחרים בכמה שהוא מקיף, וכולל את כל הפרמטרים האפשריים לטיול  כולל כיסוי במקרה של רעידת אדמה וכן פינוי אווירי. עם פספורט קארד, אתם יכולים לצאת לטיול בשלווה ולדעת שהכל יהיה בסדר. 

כיסוי של 5 מיליון דולר 
לא משנה מה קורה בזמן הטיול, כשאתם מבוטחים בעזרת פספורט קארד, אתם יכולים להיות רגועים שההוצאות הרפואיות שלכם יהיו מכוסות. הפוליסה של פספורט קארד מבטחת אתכם עד 5 מיליון דולר, כך שיש על מי לסמוך.

לסיכום 
אי אפשר לטוס לחוץ לארץ בלי פספורט קארד דרך איי שילד iShield ביטוח נסיעות לחו"ל שכולל בתוכו כל כיסוי אפשרי, כמו כרטיס מגנטי נטען שיטפל בכל ההוצאות הרפואיות שלכם, כיסוי נגד רעידות אדמה, יכולת להתייעץ עם רופא בעברית 24/7, כיסוי רפואי של עד 5 מיליון דולר, ועוד ועוד. 

הכתבה נכתבה בשיתוף iShield