1
לרבים מאיתנו יש בני משפחה וחברים בחו”ל שמציינים החודש את חג המולד ואת פתיחתה של השנה האזרחית החדשה. כדי שנוכל לחגוג איתם ולהעביר להם מתנות, חברת פדקס אקספרס מציעה שירות משלוחי מתנות לחו”ל. בין המתנות לשליחה, מציעה החברה מארזי שוקולד של מקס ברנר ואורנת, מוצרי טיפוח של חברת 417-, מארזי יינות של יקב רקנאטי ויקב מונד, מוצרי יודאיקה וצורפות מבית עמנואל, ספרי צילומים מנופיה של הארץ ועוד. את הזמנת המתנות ניתן לעשות באמצעות אתר ייעודי שכתובתו: www.giftexpress.co.il.


מחירי המתנות: 15־300 שקלים, כשעלות ממוצעת של מתנה ומשלוח תנוע בין 150־350 שקלים.


בשורה התחתונה: את המתנות אפשר לבחור בקטלוג המפורט שמספקת החברה, כך שאתם יודעים בדיוק מה אתם שולחים. המתנות שנבחרו מצליחות להציג נאמנה את התוצרת המקומית האיכותית.



2
רשת ללין מציגה לקראת חג החנוכה והחורף סדרת נרות אווירה בשמונה ניחוחות. מחיר: 79.90 שקלים לנר.


בשורה התחתונה: הנרות בשמונה ניחוחות בהתאם לשמונת ימי החג. הניחוחות חמימים וחורפיים, כשהמוצלח בהם הוא הווניל והלמון גראס. עם זאת, קשה לי לראות מי ישקיע כל כך הרבה כסף על שמונה נרות, ב־79 שקלים כל אחד.



3
גם ברשת “סבון” השיקו קולקציית נרות חדשה הכוללת חמישה נרות המגיעים בכוס זכוכית. מחיר: 24 שקלים לנר.


בשורה התחתונה: למרות הסמיכות לחג, מהדורת הנרות של “סבון” תמשיך לככב בחנויות כל החורף. הנרות מגיעים בארבעה ניחוחות עדינים ונעימים.




צילום: יח"צ



4
חברת מרום משה בע”מ החלה לייבא ערמונים מוכנים לאכילה של “אינובשטן”. הערמונים מגיעים באריזה השומרת על טריות ומחולקת לשתי שקיות ואקום המכילות 200 גרם כל אחת. מחיר: 44.90־49.90 שקלים.


בשורה התחתונה: החורף הוא העונה הטבעית של הערמונים, אך עוד יותר כיף לקבל אותם קלופים ומוכנים לאכילה. מכיוון שהם מגיעים באריזות ואקום, קל להשתמש במנות מדודות בלי לבזבז חבילה שלמה. רק שימו לב, הם לא מחזיקים יותר מיום־יומיים לאחר הפתיחה, ומומלץ לאכול אותם בזמן.




5
חברת פסקוביץ החלה לשווק בשר אנטריקוט מיושן מזן אנגוס, שמגיע ממפעל קורסיקה בארגנטינה. מחיר: כ־98 שקלים לקילו.


בשורה התחתונה: הבקר מסוג אנגוס ידוע כאיכותי, וגם כאן זה מורגש. הבשר שמגיע מקורסיקה מיושן במשך 18 יום בקירור מבוקר, ולאחר מכן עובר תהליך הקפאה.



6


חברת מעדנות השיקה בסדרת הקפואים שלה פיצה משפחתית דקה עם 100% גבינה בטעם טבעי ובתיבול שום. מחיר: 14.90־16.80 שקלים.


בשורה התחתונה: סדרת הפיצות הדקות של מעדנות מאוד מוצלחת, בעיקר בהתחשב בזה שסוף־סוף מרגישים את הגבינה המותכת ולא רק את הבצק. לגרסה החדשה בתיבול שום יש ריח מצוין וטעם עדין.



7
למשקה האנרגיה בלו מצטרף טעם חדש: משקה אלוורה המבוסס על צמח הגוארנה. מחיר: 7 שקלים.


בשורה התחתונה: רבים מחפשים משקה אנרגיה אך נרתעים מהטעם הממותק והדומיננטי של המשקאות שנמצאים כיום בשוק. הטעם החדש של בלו זכה להגדרה “טבעי”. הוא לא מתוק מדי, וכשהוא קר במידה הנכונה הוא גם מרענן.



8


אסם מרחיבה את סדרת לחמית עם “לחמית ירקות קלויים”. הלחמית החדשה היא מחיטה מלאה ומכילה 22% ירקות קלויים (פלפלים קלויים, חציל קלוי, בצל ושום). מחיר: מ־6.60 שקלים.


בשורה התחתונה: שילוב מוצלח של טעמים בסדרת לחמית הדי משעממת. הטעם עדין, אך עדיין מצליח לספק גיוון לחך.




צילום: יח"צ