אחרי הטירוף: eBay ישראל פרסמו הערב (שבת) נתונים לאחר הבלאק פריידי. הקטגוריה הפופולריות ביותר בקרב הישראלים, כמו בשנים הקודמות היא הסמארטפונים, שבה עדיין ישנם פערי המחיר גבוהים לעומת ישראל. המוצרים המובילים הם הסמארטפונים Galaxy s8, ו-Note 8 של סמסונג. 

קטגוריה פופולרית נוספת בקרב הישראלים בבלאק פריידי, היא סניקרס ונעלי ספורט לנשים ולגברים כאחד. המותגים המובילים אצל הגברים הם  Adidas ו-Salomon ואצל הנשים new balance ו-All Star. קטגוריית המחשבים הניידים צמחה ביותר מפי 4, מאשר ביום רגיל, כאשר המותג המוביל הוא המקבוק של אפל. 
מצלמת האקסטרים המובילה בקרב הישראלים היא GoPro Hero5. שואבי אבק חכמים היו גם הם בהנחות משמעותיות, שמשכו מאות ישראלים. הדגמים האהובים היו בעיקר של חברת Neato. המותג המוביל בשעונים החכמים הוא סמסונג, האוזניות המחופשות ביותר הן beats וגם הלהיט של השנה -  Apple AirPods. בנוסף, ישראלים רבים רכשו מזרימי מדיה וסטרימרים של Google Chromecast 2.0. 

אלעד גולדנברג, מנהל הפעילות העסקית של eBay ישראל סיפר כי "השנה השתתפו בחגיגת הקניות של בלאק פריידי בeBay עשרות אלפי ישראלים שנהנו ממחירים חסרי תקדים על מאות מוצרים עם פערי מחיר גבוהים לעומת הארץ".

אלעד גולדנברג. צילום: ענבל מרמרי


לדבריו, בממוצע, בכל חצי שניה נרכש מוצר באתר. מדובר בכמות הגדולה פי 4 מהממוצע ביום רגיל, ובצמיחה של 30 אחוזים מול שנה שעברה. "ההנחות באתר נמשכות על לסייבר מאנדיי על עוד מאות מוצרים ואפילו במבצעים יותר אגרסיביים כעת שהקמעונאים מנסים למכור באונליין את המלאי",הסביר.