הלואו קוסט של עולם התיירות כובש גם את המלונות: הכירו את טרוולאור השחקן החדש ששובר את שוק המלונות

בעידן הטיסות המוזלות הפכה הלינה להוצאה הגדולה של חופשה בחו"ל. איך קורה שלמרות התחרות בתחום אנחנו ממשיכים לשלם ביוקר על המלונות – והאם אפשר לנצח את השיטה? לקרוא היטב לפני שמזמינים חופשה!

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
מטוס ממריא, אילוסטרציה
מטוס ממריא, אילוסטרציה | צילום: אינג אימג'

לכאורה יש כאן משהו מאוד מוזר: למדנו כבר ששוק תחרותי עם מספר גדול של שחקנים, פועל תמיד לטובת הצרכן. והנה דווקא בשוק המלונות, נדמה שהמצב הפוך: רק תקלידו את המילה "מלון" במנוע החיפוש של גוגל – ותקבלו עשרות קישורים לאתרי מלונות עוד בטרם כתבתם את שם העיר המבוקשת... אז איך זה שלמרות התחרות-לכאורה, הפכו בתי המלון לרכיב היקר ביותר בחופשה שלנו, בעידן שבו מחירי הטיסות הפכו לזולים כל כך?

תגיות:
טיסות
/
חופשות
/
טרוולאור
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף