מחקרים רפואיים רבים ממליצים היום על שורה של פתרונות למינון זמן המסכים של הילדים. ככלל, אתגר המסך, מלווה היום חוקרים, אנשי חינוך ומטפלים ברחבי העולם שמחפשים פתרונות איך להשתלב עם הקדמה, לתת פתרונות פנאי ראויים שיעשו טוב לילדים ולהוריהם ובכל זאת יוציא קצת את הילדים מהשהות הבלתי נגמרת מול מסך בחלל הבית.

אחד הפתרונות הרווחים ע״י אנשי מקצוע רבים ברחבי העולם הוא מתחמי בילוי סגורים שבהם משחקי וידאו. ביפן לצורך העניין, מדינה שמפורסמת בזכות תרבות הגיימינג שלה, יש מרכזים שלמים של משחקי וידאו שמשמשים את כל הגילאים. יש הבדל גדול בין משחק בקונסולה בחלל ציבורי, שיש בו אנשים אחרים, שהילד נמצא במסגרת חברתית כזאת או אחרת, מאשר יושב עם עצמו בחדרו משחק לבד.

מתחמי האטרקציות לילדים מהווים פתרון הולם לאתגר המסכים ולכן הפופולריות שלהם הולכת וגוברת ברחבי העולם. השימוש בחלל גדול, ביחד עם פעילויות מגוונות, שאינן בהכרח ישיבה, האלמנט התחרותי מול בנאדם במרחב פיזי, לא במרחב וירטואלי, כל אלו התבררו כתחליף הולם לסוגייה שמטרידה הורים רבים באשר לשעות הרבות שילדיהם מבלים מול מסך ומשחקים ברשת.

בבילון פארק. צילום: יח
בבילון פארק. צילום: יח

בעונה הזאת דילמת המסך היא כפולה ומכופלת והיא מצטרפת ל-״אתגר החורף״ שמלווה הורים רבים במהלך חודשי השנה הגשומים שמצריכים פתרונות פנאי ותעסוקה לילדים במתחמים סגורים, בטיחותיים וכאלה שהם נהנים מהם. מאחר והחורף כבר בעיצומו, אתם וודאי חווים את אותה דילמה.

בישראל, המתחם שנענה לאתגר המסכים של ההורים, יותר מכל מוסד אחר, הוא בבילון פארק, one stop shop של פעילויות לילדים במגוון גילאים.  מתחם משחקים ואטרקציות למגוון גילאים שבו גם ההורים אגב יכולים להנות והילדים עצמם לא רוצים ללכת. במקום לשבת עם עצמם מול המחשב או הקונסולה בבית, הם רואים חברים, מתחרים, מפתחים אינטראקציה אנושית ולא צמודים למשחק אחד בלבד, שמגביל את המחשבה שלהם.

בבילון פארק הם מתחמים בפריסה ארצית שבהם אתם יכולים לחגוג ימי הולדת, לעשות ערב עם החברים שלכם, או לשכוח את הילדים לכמה שעות בין אינסוף אטרקציות, ג׳ימבורי, מתנפחים, גלגל ענק, משחקי וידאו ו-food court שבו אפשר לחזור הביתה גם על בטן מלאה. הנגישות של בבילון, המגוון הגדול מאוד של המתקנים, העובדה שאפשר לבלות במקום הרבה מאוד שעות ושכל אחד יכול למצוא את עצמו בו, הממשק הנוח באתר ובאפליקציה, כל זה מאפשר לכם מקסימום נוחות במינימום מאמץ.

בבילון פארק. צילום: יח
בבילון פארק. צילום: יח

בבילון פארק הוא פתרון להורים שיש להם ילדים במגוון גילאים והם רוצים למצוא לכולם פתרון. ג׳ימבורי לקטנים, ג׳אמפ לילדים שחייבים לזוז (ולהורים שלהם שרוצים שהם גם יתעייפו...), מכונות משחק לילדים בוגרים יותר וקליעה לסל למי שחולם להיות סטף קארי או חושב שהוא כזה...

והרבה יותר חשוב מהנוחות, זה נותן מענה אמיתי, לצורך שלכם להוציא את הילדים מהבית והרצון שלהם להנות ממשחק טוב.

לעמוד הפייסבוק: https://www.facebook.com/Babylonpark