הספארי ברמת גן נמנה על מקומות הבילוי האהובים על ילדי ישראל (וגם על ההורים!) בשנים כתיקונן, מארח הספארי, בימי חול המועד, רבבות מבקרים מכל רחבי הארץ, שבחרו לבלות יום קסום של חופשת פסח בין בעלי החיים. למרבה הצער, בצל תקנות החירום שאוסרות על התקהלויות, נסגר הספארי למבקרים. 

נסגר, אך לא הושבת: בעלי החיים עדיין משוטטים במרחבים המוריקים ונהנים מהשמש האביבית. הצוות המסור דואג לכל צרכיהם, מטפל ומאכיל. אבל המבקרים הרבים ובעיקר הילדים, חסרים מאוד לצוות ואפילו לחלק מבעלי החיים שאוהבים קהל... לכן, לטובת כל מי שתכנן לבלות את חופשת הפסח בספארי ולכל אוהבי בעלי החיים באשר הם, החלטנו כי עד שניתן יהיה לפתוח מחדש את הספארי למבקרים, נביא אנו את בעלי החיים ישירות אל הבתים!

עצלנים
בזכות שיתוף פעולה מבורך בין הספארי לבין אתר "זמן משפחה" של תנובה, צולמו בעלי החיים האהובים ביותר: הפילים, הג'ירפות, ההיפופוטמים, הפינגווינים, הסוריקטות, העצלנים והבבונים, כך שמי שיושבים בבית יכולים להתבונן בהם ולהרגיש כאילו הם מטיילים בין שבילי הספארי. כל זאת בלי צורך להתניע את הרכב, לנעול נעלים גבוהות או אפילו לחבוש כובע כדי להגן מפני השמש. כל שצריך לעשות הוא רק להיכנס לאתר "זמן משפחה" של תנובה - וגם מעל הספה בסלון, יכולים כל בני המשפחה לצפות בחיות וללמוד עובדות חדשות ומעניינות על בעלי החיים שכולנו אוהבים.  
 
לטובת כל מי שתכנן לבלות את חופשת הספח בספארי ולכל אוהבי בעלי החיים באשר הם, חברת תנובה החליטה, כי עד שניתן יהיה לפתוח מחדש את הספארי למבקרים, נביא אנו את בעלי החיים ישירות אל הבתים!

מנכ"ל הספארי, אורן בן יוסף: "אנחנו שמחים שבימים כאלה התאפשר לנו למרות הסגר לאפשר לאוהבי בעלי החיים לבקר בספארי. נכון שלא בדרך המסורתית ונכון שהם לא יכולים להגיע אלינו, אבל בזכות פרויקט 'זמן משפחה' של תנובה, התהפכו היוצרות ואנחנו הם אלה שמגיעים לבקר את עם ישראל בביתו. 
 
"מבחינתנו זו הייתה הזדמנות נפלאה לשיתוף פעולה מיוחד מסוגו. הספארי פועל ליצור מפגש חוויתי בין אנשים לבין חיות הבר ולייצר בקרבנו כבוד וחמלה כלפי בעלי החיים. דווקא בימים אלו, כשכולנו עוצרים לרגע וחושבים עלינו ועל עתידנו בעולם, אנו בספארי מקווים כי באמצעות הסרטונים האלו נצליח לגרום לצופים להתחבר לעולם החי, לאהוב את בעלי החיים, להבין את חשיבותם בעולמנו - וביחד אתנו, לפעול למענם ובשבילם - כדי שלנו יהיה עולם טוב יותר".  

אריות בספארי רמת גן
  

"זמן משפחה" מבית תנובה, הוא אתר תוכן שהוקם כדי להנעים את השהייה שנכפתה על כולנו בבתים, והוא מציע מגוון של פעילויות במגוון של תחומי עניין ולכל בני המשפחה: מתכונים לבשלנים שבינינו, טיפים להורים, עצות לגיל השלישי, אימוני כושר לכל המשפחה ולמתקדמים, דפי צביעה לילדים, סרטוני יצירה, סרטוני הדרכה בנושאי טכנולוגיה, שיעזרו לבני הגיל השלישי להתמצא באמצעי הקשר החדישים ועוד.  

כתובת האתר: https://www.tnuva.co.il/family-time