שם: אריאל תובל (52)
תפקיד: בעלים ומנכ"ל רשת רהיטי הילדים והנוער עצמל'ה
מצב משפחתי: בזוגיות ואב לחמישה

מסלול מקצועי

"לאחר הצבא הלכתי ללמוד באוניברסיטה העברית בירושלים, וסיימתי עם תואר ראשון בכלכלה ופילוסופיה ותואר שני בכלכלה. עבדתי שנה במשרד המסחר והתעשייה ושנה בבזק. את דרכי העצמאית התחלתי לפני 23 שנה, כשפתחתי את החנות הראשונה של עצמל'ה בירושלים. היום עצמל'ה הפכה מחנות ירושלמית לשם נרדף לקניית רהיטים לילדים ונוער בישראל, עם פריסה ארצית רחבה הכוללת 13 סניפים ומכירה גם דרך אתר האינטרנט".

העצה הטובה ביותר שקיבלתי
“'רק הפרנואידים שורדים'. אמר את זה מנכ"ל אינטל לשעבר אנדי גרוב".

העצה הטובה ביותר שאני נותן לעובדיי
"הלקוחות הכי חשובים. תזכרו שאנחנו פה ושאנחנו קיימים בזכות הלקוחות שלנו. אנחנו חייבים להקפיד ולתת ערך ללקוח ולנסות להשתפר כל הזמן, לנסות לתת ללקוח חוויית קנייה מיטבית. דבר ראשון אנו רוצים לעשות טוב ללקוחות ושנית אני חושב שברגע שיש שירות טוב ומקצועי, לקוחות יחזרו, ומכיוון שאנחנו רשת שמציעה מענה לטווח רחב של גילים, אני רוצה שלקוחותיי ירגישו בבית וירצו לחזור אלינו לרכוש עבור ילדיהם את הטוב ביותר, עם האווירה הטובה ביותר".

עיסוק בספורט
"אני מאוד בעד פעילויות ספורטיביות ומרגיש שזה עוזר לי לעמוד מאוד בלחצים של החיים, עוזר לריכוז ולתפקוד שלי. על כן אני מקפיד על פעילות ספורטיבית אינטנסיבית ומגוונת: טניס, קרוספיט, יוגה, מדיטציה".

ספר אהוב
"'קיצור תולדות האנושות' של יובל נח הררי".

גורם לי לסיפוק
"תמיד להיות בעשייה, המשפחה שלי, לראות מהצד את הדרך הארוכה שעשיתי עם העסק וההישגים שהגענו אליהם, אני בן אדם תחרותי ולכן תמיד מספקים אותי ניצחונות במשחקי הטניס מעבר לסיפוק של להיות בכושר".

בילוי מועדף
"אני תמיד אעדיף ארוחת ערב עם חברים, כדי לשבור את השגרה ולשמור על הנפש".

משבר אישי
"חוויתי לפני 15־16 שנים משבר בזוגיות עם אשתי לשעבר, שהוביל לגירושים. היינו נשואים כ־11 שנים ועם שלושה ילדים, אך לבסוף הבנו שהכי טוב ונכון לכל הצדדים להיפרד".

בשעות הפנאי
"אני אוהב להעביר את שעות הפנאי שלי יחד עם כל בני משפחתי, אוהב מאוד לעסוק בספורט ולראות סדרות בנטפליקס".

הפחד הכי גדול
"הפחד הכי גדול שלי הוא להתרסק מבחינת העסק שבניתי. אני מרגיש גאווה גדולה על העסק שבניתי בשתי ידיים, ובחלומות הכי פרועים שלי לא האמנתי שככה אכבוש את עולם הריהוט של הילדים בישראל. אני מקפיד כל יום לעבוד קשה מאוד כדי לשמור על זה".

פרגון
"אני רוצה לפרגן למתחרה שלנו - רהיטי דורון, שעלו לאחרונה עם קמפיין מוצלח מאוד וניצלו את המומנטום של בן זיני והסלוגן של 'לישונצלי'".

דרינק אהוב
"מוחיטו".

מעורר השראה בעיניי
"עמותת ויפאסנה ע"ש גואנקה. הם מנגישים את שיטת המדיטציה שלהם ומתבססים על 100% התנדבות".