1. רשת רולדין מציעה מבחר מארזי מתנה למארחים ולמתארחים הכוללים עוגיות חמאה או אמרטי, טארטים, עוגות בחושות, ממרחים מלוחים ומתוקים, לחמים כשרים לפסח ויינות. ניתן גם להרכיב מארז אישי.
מחיר: 106־340 שקלים

מארז רולדין (צילום: רונן מנגן)
מארז רולדין (צילום: רונן מנגן)

2. ברילה השיקה סדרת פסטות כשרה לפסח הכוללת ספגטי, פוזילי ופנה. הפסטות עשויות מתערובת של קמח תירס לבן, קמח תירס צהוב ואורז (ללא גלוטן). הפסטה מפתיעה באיכותה. המרקם שלה טוב גם אחרי הבישול, והיא שומרת על נגיסות טובה כשמבשלים אותה אל־דנטה.

מחיר: 12.90 שקלים

ברילה כשר לפסח (צילום: אסף לוי)
ברילה כשר לפסח (צילום: אסף לוי)

3. “חגיגת חלבה” היא מהדורת חלבה באריזה ייחודית של בארכה. זוהי חלבה שאמית בטעם וניל ובתוספת מיקס פיצוחים (פיסטוקים, אגוזי מלך, פקאן וקשיו). יש לה טעם מעודן ומרקם אוורירי שמשתלב נהדר עם הקראנצ’יות של הפיצוחים. רעיון נפלא לחובבי החלבה שרוצים מוצר “חגיגי” יותר לאירוח.

מחיר: 28 שקלים

חגיגת חלבה של בארכה (צילום: יחצ)
חגיגת חלבה של בארכה (צילום: יחצ)

4. קליית גת מרחיבה את פעילותה בזירת המוצרים הטבעיים ומשיקה חמאת בוטנים טבעית וממרח שקדים טבעי. חמאת הבוטנים עשויה 100% בוטנים, ללא תוספת סוכר ומלח. גם ממרח השקדים עשוי 100% שקדים מובחרים, ללא תוספת סוכר ומלח. שני המוצרים מתאימים לטבעונים, והם עשירים בסיבים תזונתיים. אהבנו את חמאת הבוטנים שהייתה סמיכה מאוד, עשירה ונהדרת גם לאפייה. עוד יותר אהבנו את ממרח השקדים בעל המרקם המושלם והמתיקות הטבעית.

מחיר: חמאת בוטנים: 14.90 שקלים, ממרח שקדים: 34.90 שקלים

חמאת בוטנים טבעית (צילום: עמית שטראוס)
חמאת בוטנים טבעית (צילום: עמית שטראוס)

5. מותג “מחייה 13", שמציע משקאות אניס בשילוב מיצים טריים, עבר מיתוג מחדש והוא מציע טעם חדש: רוזטה שקדים. המשקה, שמיוצר בספרד, הוא פרי פיתוח ישראלי. המשקה מכיל 13% אלכוהול ומתאים לאביב ולקיץ. הטעם החדש של המותג מכיל שני טעמים שמשתלבים בהרמוניה. הרוזטה שקדים מחמיא לאניס, ובשילוב קרח ועלה של נענע, מקבלים משקה פרשי.

מחיר: 60 שקלים

מחייה 13 (צילום: איל קרן)
מחייה 13 (צילום: איל קרן)

6.  NAN SUPREME הוא תחליף חלב עם שני סוגי HMO ופרוביוטיקה ייחודית שהחלה לשווק בארץ אסם־נסטלה. אף שתחרות יכולה לעשות רק טוב בתחום, כרגע המחירים שהם מפרסמים בכלל לא נמוכים.

מחיר: 89.90־92.90 שקלים

NAN SUPREME (צילום: יחצ)
NAN SUPREME (צילום: יחצ)

7.  סדרת מוצרי Copper של המותג כתר מתמקדת בטרנד הנחושת המרוקעת. המוצרים הראשונים בסדרה, אשר משלבת טכנולוגיה של הזרקת פלסטיק מהירה למראה עיצובי של נחושת מרוקעת ביד, הם שולחנות קפה/צד. השולחנות מגיעות בשתי ורסיות: עם מגש בודד או כפול. השולחנות מפתיעים לטובה, הן בעיצוב המוקפד והן בנוחות. הם קלים להרכבה וקלי משקל. בעינינו, זהו מוצר חיוני לימי הקיץ, להגשת משקאות במרפסת/גינה.

מחיר: שולחן עם מגש בודד - 149 שקלים, שולחן עם מגש כפול - 199 שקלים

מוצרי קופר מבית כתר (צילום: יח''צ כתר)
מוצרי קופר מבית כתר (צילום: יח''צ כתר)

8.  חברת “צמח־ישראפט”, חברה בת של מפעל “צמח תערובות”, מציעה מזון חדש לכלבים בשם “קאנל היפר סנסיטיב” שמבוסס על חלבון BSF ומתאים לבעלי רגישות לחלבונים מן החי. מוצרי הסדרה גם אינם מכילים חיטה, תירס או סויה. את המזון החדש ניסה כלב בינוני, שסובל מרגישות לאוכל. הבעלים שלו סיפר: “חבילת השלושה קילו הינה נוחה לאחסון ונוחה לשימוש בעזרת זיפ פתיחה וסגירה רב־פעמי השומר על טריות האוכל. המעבר לאוכל חדש היה יחסית מהיר וללא עקשנות מצד הכלב. נראה שהוא נינוח יותר”.

מחיר: 100־110 שקלים לשק במשקל שלושה קילו, 200 שקלים לשק במשקל שבעה קילו

קאנל היפר סנסיטיב (צילום: צמח ישראפט')
קאנל היפר סנסיטיב (צילום: צמח ישראפט')